Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Медийные события и их влияние на польский национальный бренд |
Other Titles |
Медійні події та їх вплив на польський національний бренд Media events and their impact on Polish national brand |
Authors |
Klisinski, Yanush Sylveriushovych
Прокопенко, М.А. |
ORCID | |
Keywords |
национальная популяризация национальный бренд медийные события имидж репутация капитал бренда національна популяризація національний бренд медійна подія імідж репутація капітал бренда national popularization national brand media events image reputation brand capital |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | |
Citation | Клисиньски, Я.С. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд [Текст] / Я.С. Клисиньски, М.А. Прокопенко// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 32-41. |
Abstract |
У статті акцентовано увагу на тому, що велика медійна подія, підготована та організована
державними організаціями (наприклад, проведення Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012),
має безпосередній вплив на зростання значення національного бренда в міжнародному рейтингу.
Зокрема, проаналізовано позитивні результати проведення чемпіонату Євро-2012 для Польщі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 В статье акцентировано внимание на том, что большое медийное событие, подготовленное и организованное государственными организациями (как пример приводился Чемпионат Европы по футболу Евро-2012), имеет непосредственное влияние на рост значения национального бренда в международном рейтинге. В частности, проанализированы позитивные результаты проведения чемпионата Евро-2012 для Польши. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 The author emphasizes in the article that great media event which has been arranged and organized by the authorities (e.g. the European Championship on the football Euro-2012) has a direct impact on the growth of national brand popularity in the international ranking. In particular, the positive results of the arrangement of the European Championship Euro-2012 have been analyzed in the article. The problems of recognizing of Polish trade brands and logos are explored. Media events and brand-leaders are considered. The championship Euro-2012 has been also viewed as a media event in the article. The status of the Polish national brand has been investigated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
25631593
Finland
1
France
1
Germany
12
Greece
1
Ireland
124366
Lithuania
1
Pakistan
1
Poland
1
Romania
1
Russia
22
Singapore
1
Spain
1
Turkey
8
Ukraine
1930410
United Arab Emirates
1
United Kingdom
975110
United States
81855122
Unknown Country
112447062
Downloads
Belarus
1
China
51263180
Czechia
2
Estonia
1
France
2
Germany
684559
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Moldova
684557
Netherlands
1
Poland
248729
Russia
6
Ukraine
5790185
United Kingdom
1
United States
81855121
Unknown Country
208
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Klisinski_Prokopenko_natsionalna_populyaryzatsiya.pdf | 270.26 kB | Adobe PDF | 140526556 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.