Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства |
Other Titles |
Social media marketing as a tool of enterprise’s product promotion Социальный медиа маркетинг как инструмент продвижения продукта предприятия |
Authors |
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Нєшева, А.Д. |
ORCID | |
Keywords |
соціальні медіа Інтернет-простір веб-сайт контент трафік соціальні мережі Інтернет-маркетинг соціальний медіа маркетинг социальные медиа Интернет-пространство веб-сайт контент трафик социальные сети Интернет-маркетинг социальный медиа маркетинг social marketing Internet-scope social networks web-site content traffic Internetmarketing social media marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Грищенко, О.Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства [Текст] / О.Ф. Грищенко, А.Д. Нєшева// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 86-98. |
Abstract |
У статті досліджено існуючі підходи до трактування сутності поняття «соціальний медіа
маркетинг». Досліджено основні тенденції використання соціального медіа маркетингу як
складової маркетингової стратегії підприємства. Визначено роль та функції фахівця з
маркетингу в процесі використання соціальних медіа. Стаття може бути корисною для
маркетологів, які шукають нові способи розвитку компанії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 В статье исследованы существующие подходы к трактовке сущности понятия «социальный медиа маркетинг». Исследованы основные тенденции использования социального медиа маркетинга как составляющей маркетинговой стратегии предприятия. Определена роль и функции специалиста по маркетингу в процессе использования социальных медиа. Статья может быть полезной для маркетологов, которые ищут новые способы развития компании. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 The aim of this article is to analyze the connection and relation between social media marketing and enterprise’s products promotion, to show the importance of using social media in marketing and the role of marketers in this process. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Austria
1
Belgium
1
Bulgaria
1
Canada
165253
Finland
1
France
-1250021446
Germany
1215928816
Greece
1
Ireland
975874638
Japan
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
4
Poland
48600
Romania
-189163799
Russia
1495083599
Singapore
1
Slovakia
94781499
Spain
2
Turkey
191487
Ukraine
487978145
United Arab Emirates
1
United Kingdom
994397035
United States
746407581
Unknown Country
276886346
Downloads
Armenia
1
Austria
1
Belarus
1
Belgium
1
Canada
1
China
-756831394
Czechia
-756831376
Denmark
1
EU
8
Finland
1
France
1495083568
Germany
-756831388
Ireland
1
Italy
1
Japan
3
Lithuania
1
Netherlands
-189163803
Norway
158036
Poland
746407580
Romania
1
Russia
191
Singapore
1
Slovakia
-756831367
Spain
1
Sweden
1
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
276886345
United Kingdom
169548
United States
276886346
Unknown Country
276886346
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hryshchenko_Nyesheva_sotsialni_media.pdf | 313.15 kB | Adobe PDF | -144011341 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.