Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки |
Other Titles |
The implementation and development features of packaging customer value mechanism formation Особенности внедрения и развития механизма формирования потребительской ценности упаковки |
Authors |
Мельничук, В.М.
|
ORCID | |
Keywords |
споживча цінність механізм формування споживчої цінності матеріальна цінність сервісна цінність емоційна цінність соціальна цінність сумарна цінність спільна цінність потребительская ценность механизм формирования потребительской ценности материальная ценность сервисная ценность эмоциональная ценность социальная ценность суммарная ценность общая ценность customer value customers` value mechanism formation material value service value emotional value social value summary value total value |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мельничук, В.М. Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки [Текст] / В.М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 110-121. |
Abstract |
Статтю присвячено дослідженню механізму формування споживчої цінності упаковки як
основної продукції флексографічних підприємств. Автором визначено особливості впровадження
та розвитку запропонованого механізму за складовими споживчої цінності упаковки з
урахуванням ключових тенденцій розвитку ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 Статья посвящена исследованию механизма формирования потребительской ценности упаковки как основной продукции флексографических предприятий. Автором определены особенности внедрения и развития предложенного механизма по составляющим потребительской ценности упаковки с учетом ключевых тенденций развития рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 The article investigates the package customer value mechanism formation as the primary product of flexographic enterprises. The printing companies that use fleksohafic prints and flexographic enterprises have become important issue of creating customer value in the sphere of packaging for food industry. The purpose of this paper is to study the characteristics of the implementation and development of the package customer value mechanism. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

3

1

1424525

1

221090

1

2419

11

3

12321844

2

6165758

133625154

166082657
Downloads

2

4

2

5

133625152

1

133625155

58
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnychuk_spozhyvcha_tsinnist.pdf | 317.2 kB | Adobe PDF | 267250379 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.