Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу |
Other Titles |
Стратегия инновационного управления сферой услуг на основе маркетингового подхода Strategy of innovative service industry management on the basis of marketing approach |
Authors |
Пілюшенко, В.Л.
Аракелова, І.О. |
ORCID | |
Keywords |
соціально-економічний розвиток сфера послуг інноваційна стратегія маркетинговий підхід управління сферою послуг социально-экономическое развитие сфера услуг инновационная стратегия маркетинговый подход управление сферой услуг social and economic development service industry innovative strategy marketing approach |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пілюшенко, В.Л. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу [Текст] / В.Л. Пілюшенко, І.О. Аракелова// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 133-142. |
Abstract |
У статті обґрунтовано необхідність розроблення та впровадження стратегії інноваційного розвитку сфери послуг. Запропонована структура удосконалення механізму управління розвитком сфери послуг на засадах маркетингу та зазначені основні фактори, що обмежують можливості розвитку маркетингових технологій у сфері послуг. Визначено роль і значення маркетингових інструментів для інноваційного розвитку сфери послуг, а також основні фактори впливу маркетингової системи на розвиток даної галузі. Запропоновані рекомендацій є базовими у формуванні оптимальних управлінських рішень щодо подальшого розвитку підприємств сфери послуг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804 В статье обоснована необходимость разработки и внедрения стратегии инновационного развития сферы услуг. Предложена структура совершенствования механизма управления развитием сферы услуг на принципах маркетинга и указаны основные факторы, ограничивающие возможности развития маркетинговых технологий в сфере услуг. Определены роль и значение маркетинговых инструментов для инновационного развития сферы услуг, а также основные факторы влияния маркетинговой системы на развитие данной отрасли. Предложенные рекомендации являются базовыми в формировании оптимальных управленческих решений по дальнейшему развитию предприятий сферы услуг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804 Necessity of development and implementation of the strategy of innovative development in the service industry has been proved. The structure of control mechanism improvement of service industry on the principals of marketing has been proposed and the prime factor limiting and significance of marketing instruments for innovative development of service industry as well as the prime factors of the marketing system influence on development of this branch have been determined. The proposed recommendations are base ones in formation of optimal managerial solutions as for the following development of enterprises in service industry. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1289768007

1

1

1

26308728

77941

2442354

1

1

1

1

15

1912744362

8

-1274720409

2

246933362

1912744361

1289768005
Downloads

1

1

136621048

1

5

1

-1274720408

1

1289768008

749883

1

1

1289768004

1

575595

1111099449

246933363

1251678048

1

1

1

1912744364

81464893

1111099448

332

1

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pilyushenko_Arakelova_sfera_posluh.pdf | 374.1 kB | Adobe PDF | -1432152547 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.