Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33812
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Визначення кризового стану підприємства |
Other Titles |
Definition of crisis state of enterprises Определение кризисного состояния предприятия |
Authors |
Даніч, В.М.
Пархоменко, Н.О. |
ORCID | |
Keywords |
криза кризовий стан кризова ситуація прогнозування кризового стану підприємства кризис кризисное состояние кризисная ситуация прогнозирование кризисного состояния предприятия crisis crisis state critical situation crisis prediction of company |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33812 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Даніч, В.М. Визначення кризового стану підприємства [Текст] / В.М. Даніч, Н.О. Пархоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 208-218. |
Abstract |
У статті проаналізовано підходи до визначення поняття «криза», надане визначення кризового стану, запропоновано послідовність проведення аналізу кризової ситуації на підприємстві та виявлено джерела необхідної інформації для визначення вірогідності настання кризи на підприємстві з метою побудови формальних моделей динаміки, необхідних для управління підприємством в умовах швидких, лавиноподібних чи кризових процесів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33812 В статье проанализированы подходы к определению термина «кризис», дано определение кризисного состояния предприятия, предложена последовательность проведения анализа кризисной ситуации на предприятии и определены источники необходимой информации для определения вероятности наступления кризиса на предприятии с целью построения формальных моделей динамики, необходимых для управления предприятием в условиях быстрых, лавинообразных и кризисных процессов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33812 The aim of the article is to determine the critical situation at the enterprise for early diagnosis and prediction the crises; development of methodical approaches to the solution of problems in this sphere taking into account the prediction of financial crisis for enterprises of different branches of the business activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33812 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

3

924186258

1

1691392

1

1

2

15223465

48

1

1

12

695286895

347820530

924186256

695286894
Downloads

1

1

7

1

5

31

924186255

1

1

1

37

1

1950186142

21796

924186257

842
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Danich_Parkhomenko_kryza.pdf | 387.74 kB | Adobe PDF | -496385917 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.