Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства
Other Titles Optimization of the customer capital management system of the enterprise
Оптимизация системы управления потребительским капиталом предприятия
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords споживчий капітал
ресурси
потенціал
оптимізаційна модель
система управління
потребительский капитал
ресурсы
потенциал
оптимизационная модель
система управления
customer capital
resource
potential
optimization model
management system
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Голишева, Є.О. Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства [Текст] / Є.О. Голишева // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 236-249.
Abstract У статті розроблена методика оптимізації системи управління споживчим капіталом підприємства. Подано залежність витрат на підвищення рівня споживчого капіталу, результатів діяльності підприємства від стану його споживчого капіталу. Викладено орієнтовний перелік витрат та результатів, пов’язаних із посиленням складових споживчого капіталу. Наведено алгоритм переходів між квадрантами матриць залежно від співвідношення необхідних витрат та можливих отриманих результатів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815
В статье разработана методика оптимизации системы управления потребительским капиталом предприятия. Подана зависимость затрат на повышение уровня потребительского капитала и результатов деятельности предприятия от состояния его потребительского капитала. Изложен ориентировочный перечень расходов и результатов, связанных с усилением составляющих потребительского капитала. Приведен алгоритм переходов между квадрантами матрицы в зависимости от соотношения необходимых затрат и возможных полученных результатов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815
The aim of the article is development of methodology of optimization of customer capital management system for enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
12897
Germany Germany
145
Greece Greece
25791
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
51583
Italy Italy
1
Japan Japan
8721697
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Romania Romania
1
Russia Russia
17
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
803756
United Kingdom United Kingdom
406177
United States United States
17443397
Unknown Country Unknown Country
803755

Downloads

Canada Canada
4
China China
5
Germany Germany
103164
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
2409303
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
17443394
Unknown Country Unknown Country
82

Files

File Size Format Downloads
Holysheva_spozhyvchyy_kapital.pdf 348.09 kB Adobe PDF 19955958

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.