Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства |
Other Titles |
Optimization of the customer capital management system of the enterprise Оптимизация системы управления потребительским капиталом предприятия |
Authors |
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
|
ORCID | |
Keywords |
споживчий капітал ресурси потенціал оптимізаційна модель система управління потребительский капитал ресурсы потенциал оптимизационная модель система управления customer capital resource potential optimization model management system |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Голишева, Є.О. Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства [Текст] / Є.О. Голишева // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 236-249. |
Abstract |
У статті розроблена методика оптимізації системи управління споживчим капіталом підприємства. Подано залежність витрат на підвищення рівня споживчого капіталу, результатів діяльності підприємства від стану його споживчого капіталу. Викладено орієнтовний перелік витрат та результатів, пов’язаних із посиленням складових споживчого капіталу. Наведено алгоритм переходів між квадрантами матриць залежно від співвідношення необхідних витрат та можливих отриманих результатів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815 В статье разработана методика оптимизации системы управления потребительским капиталом предприятия. Подана зависимость затрат на повышение уровня потребительского капитала и результатов деятельности предприятия от состояния его потребительского капитала. Изложен ориентировочный перечень расходов и результатов, связанных с усилением составляющих потребительского капитала. Приведен алгоритм переходов между квадрантами матрицы в зависимости от соотношения необходимых затрат и возможных полученных результатов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815 The aim of the article is development of methodology of optimization of customer capital management system for enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
12897
Germany
145
Greece
25791
India
1
Indonesia
1
Ireland
51583
Italy
1
Japan
8721697
Lithuania
1
Netherlands
2
Romania
1
Russia
17
Spain
1
Turkey
3
Ukraine
803756
United Kingdom
406177
United States
17443397
Unknown Country
803755
Downloads
Canada
4
China
5
Germany
103164
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
South Korea
1
Ukraine
2409303
United Kingdom
1
United States
17443394
Unknown Country
82
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Holysheva_spozhyvchyy_kapital.pdf | 348.09 kB | Adobe PDF | 19955958 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.