Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів |
Other Titles |
Модель оценки маркетингового потенциала предприятия в разрезе оперативного, тактического и стратегического уровней Corporate marketing potential assessment model in the context of operational, tactical and strategic levels |
Authors |
Потрашкова, Л.А.
|
ORCID | |
Keywords |
оцінка маркетингового потенціалу підприємства оперативне управління тактичне управління стратегічне управління математичне моделювання прогнозування попиту взаємовідносини підприємства із покупцями інвестиційно-інноваційна програма підприємства оценка маркетингового потенциала предприятия оперативное управление тактическое управление стратегическое управление математическое моделирование прогнозирование спроса взаимоотношения предприятия с покупателями инвестиционно- инновационная программа предприятия corporate marketing potential assessment operational management tactical management strategic management mathematic modelling demand forecasting corporate relations with customers investment and innovative program of enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Потрашкова, Л.А. Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів [Текст] / Л.А. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 266-273. |
Abstract |
У статті автором розроблено структуру системи аналітичних математичних моделей
оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі його управлінських рівнів –
оперативного, тактичного й стратегічного. Відповідно до запропонованої системи моделей
кожний рівень маркетингового потенціалу (оперативний, тактичний та стратегічний)
описується через множину можливих у майбутньому обсягів виручки від продажу продукції
підприємства при різних варіантах параметрів зовнішнього середовища та різних варіантах
параметрів відповідного рівня управління маркетинговими ресурсами підприємства (зокрема
параметрів інвестиційно-інноваційної програми підприємства).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817 В статье разработана структура системы аналитических математических моделей оценки маркетингового потенциала предприятия в разрезе его управленческих уровней – оперативного, тактического и стратегического. В соответствии с предложенной системой моделей каждый уровень маркетингового потенциала (оперативный, тактический и стратегический) описывается через множество возможных в будущем объемов выручки от продажи продукции предприятия при разных вариантах параметров внешней среды и параметров соответствующего уровня управления маркетинговыми ресурсами в соответствующем периоде времени (краткосрочном, среднесрочном или долгосрочном). При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817 The aim of this research is to develope the mathematic model structure of result-oriented evaluation of corporate marketing potential in the context of management potential levels (operational, tactical and strategic) that takes into account multiple possible uses of marketing resources and various options for the development of corporate environment. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
19755
France
1
Germany
6538387
Greece
1
Ireland
3359714
Japan
301791049
Lithuania
1
Netherlands
1
Romania
1
Russia
41
Singapore
1
Spain
1
Turkey
12
Ukraine
26100867
United Kingdom
13057019
United States
1357517533
Unknown Country
26100866
Downloads
China
2
France
1
Germany
181039
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
226614379
Ukraine
151437711
United Kingdom
1
United States
1357517534
Unknown Country
74
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Potrashkova_otsinka_marketynhovoho_potentsialu_pidpryyemstva.pdf | 254.24 kB | Adobe PDF | 1735750743 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.