Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу |
Other Titles |
Усовершенствование подходов по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла The improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycle |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 http://orcid.org/0000-0002-3595-669X |
Keywords |
екологічна інноваційна продукція маркетингове тестування екологічність ризик потенціал новизна конкурентоспроможність показники-індикатори экологическая инновационная продукция маркетинговое тестирование экологичность риск потенциал новизна конкурентоспособность показатели-индикаторы ecological innovative product marketing testing ecological compatibility risk potential novelty competitiveness indicators |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний, Т.В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 291-303. |
Abstract |
У статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 В статье усовершенствованы научно-методические подходы по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла, а также последовательность процедур принятия решения о готовности ее выхода на рынок по результатам маркетингового тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 The aim of the article is theoretical justification and improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative production in the stages of innovative cycle, and the sequence of decision-making procedures on its readiness to entry into the market by results of testing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
China
2
Czechia
3
Finland
1
France
1
Germany
3191848
Greece
1
Ireland
514515
Italy
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
6
Pakistan
1
Romania
1
Russia
24
Singapore
1
Slovenia
1
South Africa
1
Turkey
3
Ukraine
21369387
United Kingdom
10709327
United States
221661810
Unknown Country
76
Downloads
China
3
Germany
2
Ireland
514513
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
21369388
United Kingdom
1
United States
185876601
Unknown Country
91
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nahornyy_Kasyanenko_ekolohichna_innovatsiyna_produktsiya.pdf | 649.09 kB | Adobe PDF | 207760602 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.