Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання |
Other Titles |
Цели маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства и предпосылки их эффективной реализации в современной системе хозяйствования Goals of marketing management at forestry enterprises and conditions of their efficient implementation in modern economic system |
Authors |
Павліщук, О.П.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговий менеджмент місія та цілі підприємства лісового господарства екологізація суспільного розвитку маркетинговый менеджмент миссия и цели предприятия лесного хозяйства экологизация общественного развития marketing management mission and goals forest enterprise ecologically oriented social development |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Павліщук, О.П. Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання [Текст] / О.П. Павліщук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 304-313. |
Abstract |
У статті розкрито місію та цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства в умовах ринкової економіки та з урахуванням об’єктивної необхідності екологізації суспільного розвитку. Охарактеризовано передумови ефективної реалізації цілей маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821 В статье раскрыто миссию и цели маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства в условиях рыночной экономики и с учетом объективной необходимости экологизации общественного развития. Охарактеризованы предпосылки эффективной реализации целей маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821 The aim of the article is to substantiate mission and goals of marketing management at forestry enterprises and conditions of efficient implementation in market economy taking into account objective necessity of ecological social development. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

8378880

1

4189440

1

1

1148570

1

20

1

24

81441363

2

40825181

1111726281

-1718106396
Downloads

2

1

2

1

1

242026879

1

1111726282

1329151132
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pavlishchuk_marketynhovyy_menedzhment.pdf | 396.3 kB | Adobe PDF | -1612062995 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.