Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання
Other Titles Цели маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства и предпосылки их эффективной реализации в современной системе хозяйствования
Goals of marketing management at forestry enterprises and conditions of their efficient implementation in modern economic system
Authors Павліщук, О.П.
ORCID
Keywords маркетинговий менеджмент
місія та цілі
підприємства лісового господарства
екологізація суспільного розвитку
маркетинговый менеджмент
миссия и цели
предприятия лесного хозяйства
экологизация общественного развития
marketing management
mission and goals
forest enterprise
ecologically oriented social development
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Павліщук, О.П. Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання [Текст] / О.П. Павліщук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 304-313.
Abstract У статті розкрито місію та цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства в умовах ринкової економіки та з урахуванням об’єктивної необхідності екологізації суспільного розвитку. Охарактеризовано передумови ефективної реалізації цілей маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
В статье раскрыто миссию и цели маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства в условиях рыночной экономики и с учетом объективной необходимости экологизации общественного развития. Охарактеризованы предпосылки эффективной реализации целей маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
The aim of the article is to substantiate mission and goals of marketing management at forestry enterprises and conditions of efficient implementation in market economy taking into account objective necessity of ecological social development. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
8378880
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4189440
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1148570
Romania Romania
1
Russia Russia
20
Spain Spain
1
Turkey Turkey
24
Ukraine Ukraine
81441363
United Arab Emirates United Arab Emirates
2
United Kingdom United Kingdom
40825181
United States United States
1111726281
Unknown Country Unknown Country
1329151131

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
242026879
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1111726282
Unknown Country Unknown Country
1329151132

Files

File Size Format Downloads
Pavlishchuk_marketynhovyy_menedzhment.pdf 396.3 kB Adobe PDF -1612062995

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.