Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3386
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
інновація инновация innovation маркетинг marketing споживач потребитель consumer структуризація структуризация structuring тестування тестирование testing якість качество quality |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3386 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нагорний, Є.І. Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій [Текст] / Є.І. Нагорний // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.206-213. |
Abstract |
У статті розглянута методологія структуризації функції якості, яка є одним із головних інструментів маркетингового тестування товарних інновацій на етапах їх проектування і виготовлення.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3386 В статье рассмотрена методология структуризации функции качества, которая является одним из главных инструментов маркетингового тестирования товарных инноваций на этапах их проектирования и изготовления. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3386 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

4

21854

37829803

109250

9878573

1

1

1

1

18

586978336

1

5

151262698

75658661

227801187

-798544921
Downloads

16694055

2

1

635

1

1

1

2

1

-785200719

1

227801189

1317341585
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
D2DFAA67d01.pdf | 519.48 kB | Adobe PDF | 776636755 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.