Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34238
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування маркетингових підходів до стимулювання інноваційного енергозбереження у сфері теплопостачання міста |
Other Titles |
Use of marketing approaches to stimulation of innovative energy saving in a heat supply sphere of a city Использование маркетинговых подходов к стимулированию инновационного энергосбережения в сфере теплоснабжения города |
Authors |
Sotnyk, Mykola Ivanovych
![]() Sotnyk, Iryna Mykolaivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4761-8161 http://orcid.org/0000-0001-5787-2481 |
Keywords |
енергозбереження інновації теплопостачання житлово-комунальне господарство маркетингові підходиэнергосбережение энергосбережение инновации теплоснабжение жилищно-коммунальное хозяйство маркетинговые подходы energy saving innovations heat supply housing and communal services marketing approaches |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34238 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сотник, М.І. Застосування маркетингових підходів до стимулювання інноваційного енергозбереження у сфері теплопостачання міста [Текст] / М.І. Сотник, І.М. Сотник // Механізм регулювання економіки. — 2012. — №3. — С. 77-82. |
Abstract |
Обґрунтовано необхідність застосування маркетингових підходів щодо стимулювання впровадження інноваційних енергозберігаючих технологій у ЖКГ України, зокрема у сфері теплопостачання. Визначено завдання та етапи зменшення споживання енергоресурсів
комунальним сектором. Сформовано основні напрямки енергозбереження та відповідні заходи місцевої влади з формування попиту і просування інноваційних енергозберігаючих продуктів для сфери теплопостачання на прикладі м. Суми.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34238 The necessity of marketing approaches' using to stimulate the introduction of innovative energy saving technologies in housing and communal services of Ukraine, in particular, in heat supply sphere is proved. Targets and stages of reduction of power resources consumption by municipal sector are defined. The basic energy saving directions and corresponding actions of local authorities for formation of demand and advancement of innovative energy saving products for sphere of a heat supply for example of Sumy city are generated. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34238 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

14

29322

256642851

9129172

97720

1

1

29308

16

798530485

27

65235

27648

1560796584

-822711760
Downloads

5

1

3

1696074976

1

3

130627

1

1560796585

-1778441236
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
N_I_Sotnyk_I_N_Sotnyk_Use_of_marketing_approaches_to_stimulation_of_innovative_energy_saving_in_a_heat_supply_sphere_of_a_.pdf | 314.96 kB | Adobe PDF | 1478560966 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.