Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства |
Other Titles |
Факторы обеспечения донесения сути бренда через систему коммуникаций промышленного предприятия Factors of deliver the essence of the brand through communications industrial enterprise |
Authors |
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Гончаренко, Т.П. |
ORCID | |
Keywords |
бренд система комунікацій підприємство споживач повідомлення система коммуникаций предприятие потребитель сообщение brand communication systems enterprise communication |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Івашова, Н.В. Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства [Текст] / Н.В. Івашова, Т.П. Гончаренко // Механізм регулювання економіки. — 2012. — №4. — С. 94-101. |
Abstract |
У статті досліджено значення системи комунікацій у формуванні бренда підприємства. Виявлено чинники маркетингових комунікацій, які впливають на формування бренда у цільової аудиторії через систему комунікацій підприємства. Серед комплексу чинників визначено ті, які містять у собі індивідуальні, не пов’язані з іншими характеристики комунікацій. Доповнено перелік чинників, які впливають на дієвість цільової аудиторії, та запропоновано їх
класифікацію.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 В статье исследовано значение системы коммуникаций в формировании бренда предприятия. Выявлены факторы маркетинговых коммуникаций, которые влияют на формирование бренда у целевой аудитории через систему коммуникаций предприятия. Среди комплекса факторов определены те, которые содержат в себе индивидуальные, не связанные с другими характеристики коммуникаций. Дополнен перечень факторов, которые влияют на действенность целевой аудитории, и предложена их классификация. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 In article explores importance of communication in shaping the brand company. The elements of marketing communications that affect the formation of the brand in the target audience through the communications business are detected. Among the complex elements identified those factors that encompass individual, not related to other characteristics of communications. Supplemented list of factors that affect the efficiency of the target audience and offered their classification. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Germany
58915
Greece
1
Ireland
883286
Lithuania
1
Luxembourg
1
Moldova
1
Netherlands
2
Russia
11
Singapore
110575449
Turkey
3
Ukraine
60724797
United Kingdom
5442664
United States
786828729
Unknown Country
975388006
Downloads
China
3474224
Czechia
1
EU
1
France
13
Germany
883288
India
1
Ireland
1
Italy
2
Lithuania
1
Moldova
2
Russia
11
Ukraine
60724798
United Kingdom
1
United States
786828730
Unknown Country
975388007
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
N_V_Ivashova_T_P_Goncharenko_Factors_of_deliver_the_essence_of_the_brand_through_communications_industrial_enterprise.pdf | 467.86 kB | Adobe PDF | 1827299081 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.