Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company |
Other Titles |
Cоціальні медіа як новий канал комунікацій підприємства на прикладі компанії-виробника одягу Cоциальные медиа как новый канал коммуникаций предприятия на примере компании-производителя одежды |
Authors |
Agnieszka, W.-S.
|
ORCID | |
Keywords |
social media mix promotion marketing purchaser communicaton соціальні медіа просування мікс маркетинг покупець комунікації социальные медиа продвижение микс покупатель коммуникации |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Agnieszka, W.-S. Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company [Текст] / W.-S. Agnieszka // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 92-97. |
Abstract |
The evolution of marketing orientations, issues of company and market communication are submitted in the article. The role of social media and its using by companies and their customers are pointed. The author of this article has presented the results of the research conducted with young citizens of Silesia Voivodeship.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329 У статті досліджено еволюцію маркетингових орієнтацій та проаналізовано соціальні медіа компаній та комунікацій на ринку. Показано роль соціальних медіа та розкрито використання цих медіа компаніями та їх клієнтами. Надано результати дослідження, проведеного серед молоді Сілезії, щодо використання соціальних медіа компаніями на ринку. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329 В статье исследована эволюция маркетингових ориентаций и проанализированы социальные медиа компаний и коммуникаций на рынке. Показана роль социальных медиа и раскрыто использование этих медиа компаниями и их клиентами. Приведены результаты исследования, проведенного среди молодежи Силезии, касательно использования социальных медиа компаниями на рынке. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

3

1

1

9

186505

457

1

1

1

629530117

1

1

1

186499

1912056085

1034609792

1

186491

1

229

1

1

188104

2100779349

611188281

183690

26357034
Downloads

1

36

2037659810

76994

1

1

1

1

956028045

2037659809

1

1

1

1

205655

1

2020485363

104

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Agnieszka_social_media.pdf | 320.64 kB | Adobe PDF | -1537818765 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.