Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association |
Other Titles |
Стратегия продвижения для некоммерческой организации на примере Восточно-Европейской Ассоциации арт-терапии Стратегія просування для некомерційної організації на прикладі Східно-Європейської Асоціації арт-терапії |
Authors |
Sowier-Kasprzyk, I.
|
ORCID | |
Keywords |
marketing promotion non-profit organization promotion strategy public relations маркетинг просування некомерційна організація стратегія просування паблік рілейшенз продвижение некоммерционная организация стратегия продвижения паблик рилейшенз |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Sowier-Kasprzyk, I. Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association [Текст] / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 116-123. |
Abstract |
Eastern European Art Therapy Association (EEATA) engaged in teaching art therapy techniques which are used by doctors for the treatment of patients. Promotion plays a crucial role in the dissemination of this useful activity. The paper presents a project which includes such issues as the concept of promoting, encouraging and promoting the role of tools and their use in promoting of EEATA.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335 Східно-Європейська Асоціація арт-терапії (СЄААТ) є організацією, що займається дослідженням технологій арт-терапії, які використовуються лікарями в лікуванні пацієнтів. Стратегії просування відіграють важливу роль у популяризації цієї діяльності. У статті представлено проект просування, що включає концепцію просування та інструменти, які будуть застосовуватися. Також звернена увага на роль інструментів просування у зростанні кількості прихильників аналізованої організації. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335 Восточно-Европейская Ассоциация арт-терапии (ВЕААТ) является организацией, которая занимается исследованием технологий арт-терапии, которые используюттся врачами в лечении пациентов. Стратегии продвижения играют важную роль в популяризации этой деятельности. В статье представлен проект продвижения, который включает концепцию продвижения, инструменты, которые будут использоваться. Также обращено внимание на роль инструментов продвижения в увеличении количества сторонников анализированной организации. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

1

1

156711080

1

156711077

-1683201458

46836595

1

1

41512

19367975

2

2

1

1

1

15

1

2

3

-188246048

1300893084

-1873831968

-2064462482

124401
Downloads

1

3

-1870697012

1

2

-1873831971

1583343

1

1

1

1

1

1

3

1

118368

11267325

-1683201458

-2064462482

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sowier-Kasprzyk_promotion.pdf | 356.55 kB | Adobe PDF | 1110710723 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.