Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34656
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мовні засоби образотворення в українських народних думах невільницького циклу |
Authors |
Nabok, Maryna Mykolaivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9422-730X |
Keywords |
мовленнєва комунікація речевая коммуникация speech communication |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34656 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Набок, М.М. Мовні засоби образотворення в українських народних думах невільницького циклу [Текст] / М.М. Набок // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми: СумДУ, 2014. — С. 136-139. |
Abstract |
Мовленнєва комунікація – це процес спілкування засобами мови. Цей процес має свої внутрішні закономірності й ґрунтується на певній системі усталених мовних і мовленнєвих норм. Однією з основних форм мовного спілкування є діалог.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34656 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
China
1
Czechia
1
EU
1
France
1
Germany
504219531
Greece
1
Ireland
9026336
Italy
1072673
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
32
Singapore
1
Spain
1
Sweden
1
Turkey
6
Ukraine
1184137549
United Kingdom
677061909
United States
669906976
Unknown Country
63663180
Downloads
China
2
EU
2
Finland
1
France
-2021294530
Germany
3
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
1
Russia
677061910
Ukraine
1184137546
United Kingdom
1
United States
252199315
Unknown Country
154
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nabok.pdf | 194.7 kB | Adobe PDF | 92104407 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.