Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34657
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Отбор художественных текстов в практике преподавания РКИ (для иракской аудитории) |
Authors |
Хамед, В.М.
Burnos, Yevheniia Yuriivna |
ORCID | |
Keywords |
художній текст художественный текст artistic text навчальний процес учебный процесс learning process |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34657 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | |
Citation | Хамед, Весам Мохаммед Хамед Отбор художественных текстов в практике преподавания РКИ (для иракской аудитории) [Текст] / В.М. Хамед, Е.Ю. Бурнос // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми: СумДУ, 2014. — С. 115-116. |
Abstract |
В преподавании иностранных языков художественный текст ценен своей многофункциональностью. Его воспитательная, эстетическая, культурологическая, страноведческая и языковая функция делают процесс обучения более эффективным и оказывают положительное воздействие на мотивацию учащихся.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34657 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
China
4
France
2
Germany
4
Greece
1
Ireland
16956
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Pakistan
1
Russia
8
Singapore
1
Turkey
2
Ukraine
196090
United Arab Emirates
1
United Kingdom
98507
United States
1092316
Unknown Country
196089
Downloads
Belarus
6
China
2
EU
1
France
7
Germany
2
Iran
1
Ireland
1
Kazakhstan
2
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
1
Romania
2
Russia
28
Ukraine
584645
United Kingdom
1
United States
1599987
Unknown Country
80
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khamed_Burnos .pdf | 173 kB | Adobe PDF | 2184768 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.