Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34670
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тестування лексико-граматичних навичок як один із методів інтенсифікації навчального процесу у ВНЗ |
Authors |
Марченко, Д.О.
|
ORCID | |
Keywords |
тестування тестирование testing навчальний процес учебный процесс learning process |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34670 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Марченко, Д.О. Тестування лексико-граматичних навичок як один із методів інтенсифікації навчального процесу у ВНЗ [Текст] / Д.О. Марченко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 180-181. |
Abstract |
Одною з важливих складових навчання є контроль знань.
Як відомо, традиційні прийоми перевірки знань, умінь і навичок студентів, які застосовуються у навчальному процесі, не завжди відповідають вимогам раціонального контролю. Пошук ефективних форм контролю зумовив зростаючий інтерес до методу тестування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34670 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Germany
120352
Greece
1
Ireland
34603
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
5
Singapore
1
Turkey
920260
Ukraine
920261
United Arab Emirates
1
United Kingdom
463151
United States
10162554
Unknown Country
9064
Downloads
China
4
Germany
100
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
2759451
United Kingdom
1
United States
5227152
Unknown Country
43
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marchenko.pdf | 167.31 kB | Adobe PDF | 7986754 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.