Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34707
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль вищих навчальних закладів у процесі формування уявлень студентів про гендерну рівність |
Authors |
Кобзей, Н.В.
|
ORCID | |
Keywords |
гендерна роль гендерная роль gender role гендерна рівність гендерное равенство gender equality вищі навчальні заклади высшие учебные заведения higher education institutions |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34707 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кобзей, Н.В. Роль вищих навчальних закладів у процесі формування уявлень студентів про гендерну рівність [Текст] / Н.В. Кобзей // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 209-211. |
Abstract |
Демократичні та соціально-економічні процеси в сучасній Україні певним чином споріднені з проблемами суспільної диференціації. Йдеться про те, що нерідко дві основні категорії суспільства – чоловіки та жінки – час від часу відчувають дисбаланс власних можливостей, пов’язаний зі певними обмеженнями та утисками їх у прагненні самореалізувати себе у різних сферах людської життєдіяльності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34707 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
France
1
Germany
122915
Greece
1
Ireland
26349
Italy
1
Lithuania
1
Russia
7
Turkey
2
Ukraine
2646034
United Kingdom
1323697
United States
14253389
Unknown Country
2646033
Downloads
Canada
2
China
2
France
8
Germany
14253389
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
2646035
United Kingdom
1
United States
21018432
Unknown Country
95
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kobzey.pdf | 183.23 kB | Adobe PDF | 37917966 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.