Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34745
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ретроспективний погляд на професійно-технічну освіту тоталітарної доби: трудові резерви (1940-1950-ті рр.) |
Authors |
Король, В.М.
|
ORCID | |
Keywords |
професійно-технічна освіта профессионально-техническое образование трудові резерви трудовые резервы labor reserves |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34745 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Король, В.М. Ретроспективний погляд на професійно-технічну освіту тоталітарної доби: трудові резерви (1940-1950-ті рр.) [Текст] / В. М. Король // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 268-269. |
Abstract |
Дослідження питань підготовки кваліфікованих кадрів для різних галузей господарства завжди актуальні, оскільки на багатьох рівнях постійно відбувається пошук найефективніших шляхів організації якісного навчання персоналу і оптимальної політики забезпечення потреб економіки у робочій силі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34745 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1786472
China
1
Germany
3
Greece
2091
Ireland
19753
Lithuania
1
Poland
1
Russia
9
Singapore
1
Spain
1
Turkey
2
Ukraine
219265
United Kingdom
110155
United States
3572943
Unknown Country
219264
Downloads
China
3
Germany
2
Indonesia
1
Lithuania
1
Russia
2
Ukraine
645375
United Kingdom
1
United States
5929962
Unknown Country
47
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korol.pdf | 132.34 kB | Adobe PDF | 6575394 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.