Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34757
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Навчально-профеcійна діяльність студентів |
Authors |
Рижова, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
вища освіта высшее образование higher education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34757 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рижова, А.С. Навчально-профеcійна діяльність студентів [Текст] / А.С. Рижова ; наук. кер. А.О. Барвінський // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 295. |
Abstract |
Успішна організація спеціальної підготовки студентів у системі вищої освіти вимагає цільової орієнтації на всіх ступенях навчання, оскільки сучасний фахівець повинен бути підготовленим до виконання соціальної і техніко-технологічної діяльності в умовах ринкової економіки. При цьому формування студента як суб'єкта навчальної діяльності передбачає вміння планувати, організовувати свою діяльність, визначати навчальні дії та програму їх виконання. Проте більшість студентів не вміє слухати і записувати лекції, конспектувати літературу. Студенти не вміють виступати перед аудиторією, вести суперечку, давати аналітичну оцінку проблем.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34757 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

1

4

1

12874

1

1

1

11

1

1

1

128743

68157

1062569

128741
Downloads

2

1

2

1

12876

1

1

1

385489

1

1062568

38
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ryzhova.pdf | 163.18 kB | Adobe PDF | 1460981 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.