Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34836
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору
Authors Ковальов, О.С.
ORCID
Keywords реклама
advertisement
соціокультурний простір
социокультурное пространство
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34836
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ковальов, О.С. Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору [Текст] / О.С. Ковальов ; наук. кер. Я.В. Яненко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 373-375.
Abstract Візитною карткою міста можна назвати не лише його культурні та історичні пам’ятки, але й усе те, що кожний пересічний перехожий бачить навколо себе щодня. Одним із таких феноменів можна без перебільшення назвати рекламний ландшафт міста. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34836
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
105681
Greece Greece
1
Ireland Ireland
20396
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
727713
United Kingdom United Kingdom
365247
United States United States
4128985
Unknown Country Unknown Country
727712

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2182224
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6075749
Unknown Country Unknown Country
43

Files

File Size Format Downloads
Kovalov.pdf 130.16 kB Adobe PDF 8258024

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.