Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34898
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання комп'ютерних можливостей і інтернет технологій у викладацькій діяльності |
Authors |
Пата, П.С.
|
ORCID | |
Keywords |
візуалізація навчання визуализация обучения imaging study інтернет-технології интернет-технологии Internet technology |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34898 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пата, П.С. Використання комп'ютерних можливостей і інтернет технологій у викладацькій діяльності [Текст] / П.С. Пата // Хімія: наука і практика: збірник тез доповідей ХI відкритого студентського науково-практичного семінару, м. Шостка, 19 березня 2014 р. / Відп. за вип. А.Г. Басов. - Суми: СумДУ, 2014. – C. 60-61. |
Abstract |
У реаліях сьогодення освіта буде більш якісною, якщо головним завданням викладача буде не змусити студента вчитися, а навчити вчитися. І як не парадоксально, але величезну допомогу у вирішенні цього питання може надати комп'ютер, бо використання комп'ютера при навчанні дозволяє створити інформаційну обстановку, стимулюючи інтерес і допитливість молодої людини. При цьому слід врахувати, що студенти швидше викладачів опановують комп'ютерною технікою, а це означає, що їм під силу самим знайти потрібну інформацію в інтернеті, зробити презентацію до заняття, надрукувати потрібний матеріал.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34898 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views

1

1

2

1

6858

1

1

77596

1

1

1

1

7

6854623

2

1

1

588797

296684

37184089

588796
Downloads

3

2

2

1

1

2

1

1765289

1

37184088

49
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pata_imaging study.pdf | 136.6 kB | Adobe PDF | 38949439 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.