Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels |
Other Titles |
Науково-методичний підхід щодо формування оптимальної структури каналів розподілу інноваційної продукції |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
distribution channel innovative products optimal structure канал розподілу інноваційна продукція оптимальна структура канал распределения инновационная продукция оптимальна структура |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806 |
Publisher | University of Bielsko-Biala Press |
License | |
Citation | Illyashenko, S.M. Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels [Text] / S.M. Illyashenko, O.A. Bilovodska / The contemporary problems of management – value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : monography / Edited by H. Howaniec, W. Waszkielewicz. – Bielsko-Biala: University of Bielsko-Biala Press , 2014. – P. 139-154. |
Abstract |
У роботі визначено сутність та розкрито зміст поняття "оптимальна структура каналів розподілу інноваційної продукції", запропоновано науково-методичний підхід до її формування, який забезпечує доведення інноваційного товару чи послуги від виробника до споживача, одночасно враховуючи інтереси обох сторін.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806 В работе определена сущность и раскрыто содержание понятия "оптимальная структура каналов распределения инновационной продукции", предложен научно-методический подход к ее формированию, который обеспечивает доведение инновационного товара или услуги от производителя к потребителю, одновременно учитывая интересы обеих сторон. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806 Essence and meaning of "optimal structure of innovative products distribution channels" is reviewed in the article. Also scientific and methodical approach to its formation, which provides bringing innovative product or service from producer to consumer, which takes into account interests of both parties at the same time, is proposed in the article. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
-1784513295
Denmark
1
France
-2134207729
Germany
16
Greece
188542
Ireland
2403920
Lithuania
1
Netherlands
6
Poland
11
Russia
39
Singapore
-232287950
Turkey
2
Ukraine
44826010
United Arab Emirates
1
United Kingdom
22448357
United States
-2134207724
Unknown Country
44826009
Vietnam
188545
Downloads
Australia
1
Azerbaijan
1
Belarus
1
China
1437342999
Croatia
2
EU
1
France
3
Germany
-2134207724
Hungary
1
India
1
Ireland
3
Italy
2
Japan
1
Kazakhstan
2
Latvia
2
Lithuania
1
Mexico
3
Netherlands
2
Norway
1
Pakistan
3
Philippines
1
Poland
10
Russia
17
Singapore
1
Thailand
1
Ukraine
479114380
United Kingdom
1
United States
-2134207718
Unknown Country
105
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
DistributionСhannelBilovodskaIllyashenko.pdf | 250.78 kB | Adobe PDF | 1943009401 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.