Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management |
Other Titles |
Аналіз інформаційних систем управління маркетинговою діяльністю підприємств Анализ информационных систем управления маркетинговой деятельностью предприятий |
Authors |
Natorina, O.A.
|
ORCID | |
Keywords |
marketing activities strategic management automation marketing information system fat and oil industry маркетингова діяльність стратегічне управління автоматизація маркетингова інформаційна система олійно-жирова промисловість маркетинговая деятельность стратегическое управление автоматизация маркетинговая информационная система |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Natorina, О.А. Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management [Текст] / О.А. Natorina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 107-113. |
Abstract |
The article deals with the role of the computer information systems in the enterprise marketing activities strategic management, enterprises marketing management information systems. Tthe stages of the development system and launch of a new product into the market within its life cycle are analyzed, exemplified by fat and oil industry.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 В статье определена роль компьютерных информационных систем в стратегическом управлении маркетинговой деятельностью предприятия, исследованы информационные системы управления маркетингом на предприятиях, проанализированы этапы системы разработки и выведения товара на рынок в пределах его жизненного цикла на примере масложировой промышленности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 У статті визначено роль комп’ютерних інформаційних систем у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, досліджено інформаційні системи управління маркетингом на підприємствах, проаналізовано етапи системи розроблення і виведення товару на ринок у межах його життєвого циклу на прикладі підприємств олійно-жирової промисловості. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

-1379714827

1271420507

31364706

321825

1

1271420506

1

1

321817

8

1

1

98695

191898

-2069572247

-227083883

31364704
Downloads

1

-2069572246

1

2

54111

1

1

2

55936

1

-2069572246

40

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Notarina.pdf | 378.98 kB | Adobe PDF | 155932901 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.