Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management |
Other Titles |
Аналіз інформаційних систем управління маркетинговою діяльністю підприємств Анализ информационных систем управления маркетинговой деятельностью предприятий |
Authors |
Natorina, O.A.
|
ORCID | |
Keywords |
marketing activities strategic management automation marketing information system fat and oil industry маркетингова діяльність стратегічне управління автоматизація маркетингова інформаційна система олійно-жирова промисловість маркетинговая деятельность стратегическое управление автоматизация маркетинговая информационная система |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Natorina, О.А. Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management [Текст] / О.А. Natorina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 107-113. |
Abstract |
The article deals with the role of the computer information systems in the enterprise marketing activities strategic management, enterprises marketing management information systems. Tthe stages of the development system and launch of a new product into the market within its life cycle are analyzed, exemplified by fat and oil industry.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 В статье определена роль компьютерных информационных систем в стратегическом управлении маркетинговой деятельностью предприятия, исследованы информационные системы управления маркетингом на предприятиях, проанализированы этапы системы разработки и выведения товара на рынок в пределах его жизненного цикла на примере масложировой промышленности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 У статті визначено роль комп’ютерних інформаційних систем у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, досліджено інформаційні системи управління маркетингом на підприємствах, проаналізовано етапи системи розроблення і виведення товару на ринок у межах його життєвого циклу на прикладі підприємств олійно-жирової промисловості. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
-1379714827
Germany
1271420507
Greece
31364706
India
321825
Iran
1
Ireland
1271420506
Kenya
1
Lithuania
1
Netherlands
321817
Russia
8
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
98695
United Kingdom
191898
United States
-2069572247
Unknown Country
-227083883
Vietnam
31364704
Downloads
Belarus
1
China
-2069572246
France
1
Germany
2
Ireland
54111
Kyrgyzstan
1
Lithuania
1
Russia
2
Ukraine
55936
United Kingdom
1
United States
-2069572246
Unknown Country
40
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Notarina.pdf | 378.98 kB | Adobe PDF | 155932901 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.