Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Лингвестический аспект в рекламном менеджменте |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Тєлєтова, Світлана Григорівна Телетова, Светлана Григорьевна Tielietova, Svitlana Hryhorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
рекламный менеджмент лингвистический аспект рекламний менеджмент лінгвістичний аспект advertising management linguistic aspect |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Телетов, А.С. Лингвестический аспект в рекламном менеджменте [Текст] / А.С. Телетов, С.Г. Телетова // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С. 113 - 121. |
Abstract |
У статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 В статье рассматривается роль языкового воздействия на субъекты рекламной деятельности. Проанализированы основные требования, предъявляемые к текстам как в рекламе, так и в других видах коммуникаций: стимулировании сбыта, паблик рилейшнз, личной продаже. Отмечена роль корпоративных правил разработки вербальных коммуникационных средств в формировании долговременных взаимовыгодных партнѐрских отношений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 In clause the role of language influence on the subjects of advertising activity is examined. The differences, showed to the texts, both in advertising, and in other kinds of the communications are analysed: stimulation of selling, public relations, personal sale. The role of corporate rules of verbal communication development means for creation long-term mutually advantageous partners’ relations is marked. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

1

4

-1794229464

108500

1

10170729

1

18083

28

1

1

2

152058821

76065580

-1794229452

1096988956

1
Downloads

3

1

1

2091823165

1

1

5

375

18434088

3

3

1696066

1

1

35

1273993832

1

-1794229453

251
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tielietov.pdf | 372.16 kB | Adobe PDF | 1591718380 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.