Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лингвестический аспект в рекламном менеджменте
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Тєлєтова, Світлана Григорівна
Телетова, Светлана Григорьевна
Tielietova, Svitlana Hryhorivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords рекламный менеджмент
лингвистический аспект
рекламний менеджмент
лінгвістичний аспект
advertising management
linguistic aspect
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Телетов, А.С. Лингвестический аспект в рекламном менеджменте [Текст] / А.С. Телетов, С.Г. Телетова // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С. 113 - 121.
Abstract У статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
В статье рассматривается роль языкового воздействия на субъекты рекламной деятельности. Проанализированы основные требования, предъявляемые к текстам как в рекламе, так и в других видах коммуникаций: стимулировании сбыта, паблик рилейшнз, личной продаже. Отмечена роль корпоративных правил разработки вербальных коммуникационных средств в формировании долговременных взаимовыгодных партнѐрских отношений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
In clause the role of language influence on the subjects of advertising activity is examined. The differences, showed to the texts, both in advertising, and in other kinds of the communications are analysed: stimulation of selling, public relations, personal sale. The role of corporate rules of verbal communication development means for creation long-term mutually advantageous partners’ relations is marked. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
1
France France
4
Germany Germany
-1794229464
Greece Greece
108500
Iran Iran
1
Ireland Ireland
10170729
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
18083
Russia Russia
28
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
152058821
United Kingdom United Kingdom
76065580
United States United States
-1794229452
Unknown Country Unknown Country
152058820
Uzbekistan Uzbekistan
1

Downloads

Belarus Belarus
3
Brazil Brazil
1
Bulgaria Bulgaria
1
China China
2091823165
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
5
Germany Germany
375
Ireland Ireland
18434088
Kazakhstan Kazakhstan
3
Kenya Kenya
3
Latvia Latvia
1696066
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
35
Ukraine Ukraine
1273993832
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1794229453
Unknown Country Unknown Country
251

Files

File Size Format Downloads
Tielietov.pdf 372.16 kB Adobe PDF 1591718380

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.