Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Лингвестический аспект в рекламном менеджменте |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Тєлєтова, Світлана Григорівна Телетова, Светлана Григорьевна Tielietova, Svitlana Hryhorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
рекламный менеджмент лингвистический аспект рекламний менеджмент лінгвістичний аспект advertising management linguistic aspect |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Телетов, А.С. Лингвестический аспект в рекламном менеджменте [Текст] / А.С. Телетов, С.Г. Телетова // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С. 113 - 121. |
Abstract |
У статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 В статье рассматривается роль языкового воздействия на субъекты рекламной деятельности. Проанализированы основные требования, предъявляемые к текстам как в рекламе, так и в других видах коммуникаций: стимулировании сбыта, паблик рилейшнз, личной продаже. Отмечена роль корпоративных правил разработки вербальных коммуникационных средств в формировании долговременных взаимовыгодных партнѐрских отношений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 In clause the role of language influence on the subjects of advertising activity is examined. The differences, showed to the texts, both in advertising, and in other kinds of the communications are analysed: stimulation of selling, public relations, personal sale. The role of corporate rules of verbal communication development means for creation long-term mutually advantageous partners’ relations is marked. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Azerbaijan
1
China
1
France
4
Germany
-1794229464
Greece
108500
Iran
1
Ireland
10170729
Lithuania
1
Netherlands
18083
Russia
28
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
2
Ukraine
152058821
United Kingdom
76065580
United States
-1794229452
Unknown Country
152058820
Uzbekistan
1
Downloads
Belarus
3
Brazil
1
Bulgaria
1
China
2091823165
Czechia
1
Finland
1
France
5
Germany
375
Ireland
18434088
Kazakhstan
3
Kenya
3
Latvia
1696066
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
35
Ukraine
1273993832
United Kingdom
1
United States
-1794229453
Unknown Country
251
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tielietov.pdf | 372.16 kB | Adobe PDF | 1591718380 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.