Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3636
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития |
Authors |
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
|
ORCID | |
Keywords |
экономический потенциал торговая марка економічний потенціал торгова марка economic potential trademark |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3636 |
Publisher | Изд-во СумГУ |
License | |
Citation | Махнуша, С.М. Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития [Текст] / С.М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С. 178 - 190. |
Abstract |
У статті подано оцінку потенціалу торгової марки за авторською методикою на прикладі ВАТ ВЕК «Сумигазмаш». Розраховано рівень достатності потенціалу на основі оцінки внутрішніх, зовнішніх факторів її конкурентоспроможності, а також параметрів торгової марки і зміну потенціалу за період аналізу. Зроблено висновки щодо найбільш сильних і слабких векторів потенціалу і подано стратегічні напрямки його розвитку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3636 В статье представлена оценка потенциала торговой марки по авторской методике на примере ОАО ПЭК «Сумыгазмаш». Определен уровень достаточности потенциала на основании оценки внутренних, внешних факторов конкурентоспособности, а также параметров торговой марки и изменение потенциала за период анализа. Сделаны выводы относительно наиболее сильных и слабых векторов потенциала и представлены стратегические шаги его развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3636 In this article an estimation of trade mark potential according to author’s methodic on the example of JSC MEC “Sumygazmash” is presented. The level of this potential sufficiency on the base of estimation of internal and external trade mark competitiveness factors and its parameters is calculated. Trade mark potential declining in the period is estimated and analyzed. The strongest and the weakest vectors of trade mark potential are defined and major directions of trade mark potential development are worked out. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3636 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Belgium
1
China
276791758
France
1
Germany
128009
Greece
64005
Iran
1
Ireland
1221422
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Russia
19
Singapore
553583513
Turkey
2
Ukraine
21262601
United Kingdom
10643093
United States
1438540540
Unknown Country
21262600
Downloads
Armenia
2
Belarus
3
China
3
Estonia
1
France
1
Germany
1002738
Hong Kong SAR China
1
Indonesia
1
Kazakhstan
3
Lithuania
1
Russia
6746
Ukraine
222209994
United Kingdom
23583
United States
1438540544
Unknown Country
279
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Makhnusha.pdf | 452.36 kB | Adobe PDF | 1661783901 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.