Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетинг промислове підприємство маркетинг промышленное предприятие marketing industrial enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. - 2006. - №4. - С. 124 - 129. |
Abstract |
У даній статті виконано аналіз організаційної структури маркетингу промислового підприємства. Для цього автором визначені завдання і функції за напрямками маркетингової діяльності структурних підрозділів, побудована організаційна структура управління маркетингом і на основі матричного методу проаналізована раціональність розподілу функцій і відповідальності між структурними підрозділами ВАТ „Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання ім. М.В. Фрунзе”.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658 В данной статье выполнен анализ организационной структуры маркетинга промышленного предприятия. Для этого автором определены задания и функции по направлениям маркетинговой деятельности структурных подразделений, построена организационная структура управления маркетингом и на основе матричного метода проанализирована рациональность распределения функций и ответственности между структурными подразделениями ОАО «Сумское машиностроительное научно-производственное объединение им. М.В. Фрунзе». При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658 In this article the analysis of the industrial enterprise’s organizational structure of marketing is executed. For this purpose the author determines tasks and functions on directions of marketing activity of structural divisions, the organizational structure of management by marketing is constructed and on the basis of a matrix method rationality of distribution of functions and the responsibility between structural divisions of JSC «Sumy Frunze Machine-Building Science and Production Association». When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Australia
1
Belgium
1
China
1
France
15338
Germany
650
Greece
153303
Ireland
812482
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2
Pakistan
1
Russia
31
Singapore
1849139224
Spain
1
Sweden
1
Turkey
9
Ukraine
191893634
United Kingdom
35957031
United States
1236519470
Unknown Country
71837408
Downloads
China
4301640
Czechia
1
France
11279960
Germany
311949858
Ireland
1
Italy
6
Lithuania
1
Russia
8
Ukraine
-908638704
United Kingdom
35957030
United States
1236519470
Unknown Country
-908638704
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska.pdf | 385.96 kB | Adobe PDF | -217269433 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.