Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг |
Authors |
Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3342-7927 |
Keywords |
стратегія стратегия strategy цінова політика ценовая политика pricing регіональний ринок транспортних послуг regional market of transport services региональный рынок транспортных услуг |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636 |
Publisher | Черкаський державний технологічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Власенко, Д.О. Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг [Текст] / Д.О. Власенко // Ефективні механізми та стратегії управління економікою: від рівня підприємств до рівня країни: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 березня 2014 р., м.Черкаси). - Черкаси: ВД "Гельветика", 2014. - С. 59-62. |
Abstract |
Будь-яка цінова процедура починається з розробки цінової політики. Політика цін являє собою свідоме керівництво діяльністю по встановленню цін. Звичайно цінова політика полягає в логічному ув'язуванні цілей, можливостей і засобів підприємства. Вона містить у собі правила, які фірма прагне використовувати у своїй поведінковій практиці. У ціновій політиці формуються загальні підходи в ціноутворенні фірми, які обумовлюють вибір моделі ціноутворення, яку називають стратегією.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636 Any pricing procedure begins with the development of pricing policies. Price policy is a deliberate management of the installation price. Of course pricing is logical linking goals, capabilities and assets of the company. It includes rules that the company aims to use in their behavioral practice. In pricing the shared approaches to pricing the firm, which determine the choice of pricing model, which is called strategy. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КІ) |
Views

1

3

1441461445

1

1

1

1171054237

22

10706831

52444

1

1

103673

11

1

17

1

1

2

1047423332

1

183199

1864902711

475217961
Downloads

1441461446

4

2

2009553160

1

6

452

214345

66526

1441461449

1716138604
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vlasenko_price.pdf | 115.56 kB | Adobe PDF | -1981038597 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.