Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг |
Authors |
Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3342-7927 |
Keywords |
стратегія стратегия strategy цінова політика ценовая политика pricing регіональний ринок транспортних послуг regional market of transport services региональный рынок транспортных услуг |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636 |
Publisher | Черкаський державний технологічний університет |
License | |
Citation | Власенко, Д.О. Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг [Текст] / Д.О. Власенко // Ефективні механізми та стратегії управління економікою: від рівня підприємств до рівня країни: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 березня 2014 р., м.Черкаси). - Черкаси: ВД "Гельветика", 2014. - С. 59-62. |
Abstract |
Будь-яка цінова процедура починається з розробки цінової політики. Політика цін являє собою свідоме керівництво діяльністю по встановленню цін. Звичайно цінова політика полягає в логічному ув'язуванні цілей, можливостей і засобів підприємства. Вона містить у собі правила, які фірма прагне використовувати у своїй поведінковій практиці. У ціновій політиці формуються загальні підходи в ціноутворенні фірми, які обумовлюють вибір моделі ціноутворення, яку називають стратегією.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636 Any pricing procedure begins with the development of pricing policies. Price policy is a deliberate management of the installation price. Of course pricing is logical linking goals, capabilities and assets of the company. It includes rules that the company aims to use in their behavioral practice. In pricing the shared approaches to pricing the firm, which determine the choice of pricing model, which is called strategy. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КІ) |
Views
Belarus
1
Canada
3
China
1441461445
Denmark
1
EU
1
Finland
1
France
1171054237
Germany
22
Greece
10706831
Ireland
52444
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
103673
Poland
11
Romania
1
Russia
17
Spain
1
Sweden
1
Turkey
2
Ukraine
1047423332
United Arab Emirates
1
United Kingdom
183199
United States
1864902711
Unknown Country
-2006623323
Downloads
China
1441461446
France
4
Germany
2
Ireland
2009553160
Lithuania
1
Poland
6
Russia
452
Ukraine
214345
United Kingdom
66526
United States
1441461449
Unknown Country
87
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vlasenko_price.pdf | 115.56 kB | Adobe PDF | 597790182 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.