Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
інтегровані маркетингові комунікації ефективність підход рентген-аналіз ефект синергії интегрированные маркетинговые коммуникации эффективность подход рентген-анализ эффект синергии integrated marketing communications efficiency approaches X-ray analysis effect of synergy |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 |
Publisher | |
License | |
Citation | Божкова В.В. Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятия / В.В. Божкова, Я.О. Тимохина // Устойчивое развитие. Варна: Евро-Експерт ЕООД – 2013. – №13. С. 73-77. |
Abstract |
У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 В статье исследованы подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций, предложена модификация методики рентген-анализа с использованием синтеза классификации маркетинговых коммуникаций по видам и уровней управления, что обеспечивает устойчивое развитие предприятия и применяется для оценки эффективности продвижения, проанализирована классическая модель получения эффекта синергии от использования интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также обосновано получение дополнительного эффекта синергии при интеграции маркетинговых коммуникаций по предложенной схеме. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 The author explores approaches to determine the effectiveness of integrated marketing communications, a modification of the technique of X-ray analysis using the synthesis of the classification by type of marketing communications and levels of management that ensures sustainable development of the company and is used to evaluate the effectiveness of promotion, analyzes classical model of obtaining synergies from the use of integrated marketing communications, as well as justifies obtaining additional synergies in the integration of marketing communications for the proposed scheme. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views
Azerbaijan
1
Belarus
832338204
Bulgaria
1
Canada
1
China
11
France
1262801033
Germany
1448606348
Greece
1
Ireland
203390
Kazakhstan
1
Lithuania
7020247
Netherlands
141423
Romania
1
Russia
5
Sweden
1
Turkey
2
Ukraine
1424111816
United Kingdom
688147899
United States
-1630041310
Unknown Country
1113225244
Downloads
Azerbaijan
1
Belarus
331042706
Bulgaria
3
China
2
Czechia
3
EU
1
Finland
1
France
8
Germany
832338205
Ireland
730595949
Kazakhstan
688147901
Kyrgyzstan
1
Moldova
3
Netherlands
1
Russia
67
Saudi Arabia
1
Seychelles
1
Ukraine
331042706
United Kingdom
1
United States
-78340575
Unknown Country
114
Uzbekistan
1140472271
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ .pdf | 398 kB | Adobe PDF | -319667925 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.