Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
інтегровані маркетингові комунікації ефективність підход рентген-аналіз ефект синергії интегрированные маркетинговые коммуникации эффективность подход рентген-анализ эффект синергии integrated marketing communications efficiency approaches X-ray analysis effect of synergy |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова В.В. Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятия / В.В. Божкова, Я.О. Тимохина // Устойчивое развитие. Варна: Евро-Експерт ЕООД – 2013. – №13. С. 73-77. |
Abstract |
У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 В статье исследованы подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций, предложена модификация методики рентген-анализа с использованием синтеза классификации маркетинговых коммуникаций по видам и уровней управления, что обеспечивает устойчивое развитие предприятия и применяется для оценки эффективности продвижения, проанализирована классическая модель получения эффекта синергии от использования интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также обосновано получение дополнительного эффекта синергии при интеграции маркетинговых коммуникаций по предложенной схеме. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 The author explores approaches to determine the effectiveness of integrated marketing communications, a modification of the technique of X-ray analysis using the synthesis of the classification by type of marketing communications and levels of management that ensures sustainable development of the company and is used to evaluate the effectiveness of promotion, analyzes classical model of obtaining synergies from the use of integrated marketing communications, as well as justifies obtaining additional synergies in the integration of marketing communications for the proposed scheme. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views

1

832338204

1

1

11

1262801033

1448606348

1

203390

1

7020247

141423

1

5

1

2

1424111816

688147899

-1630041310

328310587
Downloads

1

331042706

3

2

3

1

1

8

832338205

730595949

688147901

1

3

1

67

1

1

331042706

1

-78340575

66672367

1140472271
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ .pdf | 398 kB | Adobe PDF | -252995672 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.