Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування результату діяльності промислового підприємства |
Other Titles |
Formation the result activity of the industrial enterprises Формирование результата деятельности промышленного предприятия |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
інтегровані маркетингові комунікації за видами рівні управління часові діапазони модель підсистема критерії результат діяльності етапи планування комунікаційної діяльності интегрированные маркетинговые коммуникации по видам уровни управления временные диапазоны подсистема критерии результат деятельности этапы планирования коммуникационной деятельности integrated marketing communications by species management levels time ranges model subsystem criteria results stages of planning communication activities |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898 |
Publisher | ПВНЗ "Хмельницький економічний університет" |
License | |
Citation | Божкова, В.В. Формування результату діяльності промислового підприємства [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Наука й економіка. – 2013. – №4 (32), Т.1. – С. 109-114. |
Abstract |
Метою дослідження є побудова моделі процесу просування продукції із застосуванням видів МК та обґрунтування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, що досягається за допомогою запропонованої моделі та відображається в етапах планування комунікаційної діяльності підприємства. У статті запропоновано модель процесу просування продукції промислового підприємства з використанням маркетингових комунікацій за видами, досліджено часові діапазони оперативного, тактичного та стратегічного рівнів управління, запропоновано критерії формування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, а також досліджено планування комунікаційної діяльності підприємства за запропонованими етапами. Планування комунікаційної діяльності промислового підприємства за рівнями та з використанням запропонованої моделі процесу просування за допомогою інтегрування управлінської, комунікаційної та споживчої підсистем дозволяє підвищити ефективність комунікаційної діяльності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898 Целью исследования является построение модели процесса продвижения продукции с применением видов МК и обоснование результата коммуникационной деятельности предприятия для продукции промышленного назначения, который достигается с помощью предложенной модели и отображается в этапах планирования коммуникационной деятельности предприятия. В статье предложена модель процесса продвижения продукции промышленного предприятия с использованием маркетинговых коммуникаций по видам, исследованы временные диапазоны оперативного, тактического и стратегического уровней управления, предложены критерии формирования результата коммуникационной деятельности предприятия для продукции промышленного назначения, а также исследованы планирование коммуникационной деятельности предприятия по предложенным этапам. Планирование коммуникационной деятельности промышленного предприятия по уровням и с использованием предложенной модели процесса продвижения посредством интегрирования управленческой, коммуникационной и потребительской подсистем позволяет повысить эффективность коммуникационной деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898 The aim of the study is to build a model of product promotion using marketing communication types and justification of communication results of the company for industrial products, which is achieved by using the proposed model and displayed in the planning stages of the communication of the company. The paper proposes a model of the promotion of industrial enterprises using marketing communications by types, studies time range of operational, tactical and strategic levels of government, proposes criteria of forming the enterprises` communication result for the industrial products and studies communication planning of the enterprises for the proposed stages. Planning communication activities of industrial enterprises by levels using the proposed model of promotion through integration of management, communication and consumer subsystems can improve the effectiveness of communication activities. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
26712640
Czechia
4
France
1
Germany
19805
Greece
1
Ireland
312505
Japan
1
Lithuania
1
Russia
3
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
2447226
United Kingdom
1230215
United States
68786486
Unknown Country
2447225
Downloads
China
68786487
Czechia
3
France
2
Germany
2
Ireland
92118
Japan
1
Lithuania
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
8904214
United Kingdom
1
United States
35616855
Unknown Country
49
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Timokhina_resultat.pdf | 476.74 kB | Adobe PDF | 113399736 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.