Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
класифікація інструменти маркетингових комунікацій классификация инструменты маркетинговых коммуникаций classification marketing communication tools ATL BTL TTL |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 |
Publisher | Науковий вісник Ужгородського університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова, В.В. Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка". Випуск 2 (39). Частина 1. - Ужгород, 2013. С. 31-37. |
Abstract |
У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 В статье исследованы подходы к классификации инструментов маркетинговых коммуникаций, обобщенно классификацию инструментов продвижения, выполнен сравнительный анализ возможности использования нетрадиционных инструментов маркетинговых коммуникаций и различных видов сарафанного радио в деятельности промышленных предприятий, предложены критерии определения ATL-, BTL-и TTL-коммуникаций, а также обобщенно классификацию инструментов маркетинговых коммуникаций по видам. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 The article examines approaches to the classification of marketing communication tools, generalized classification tools to promote, was compared the possibility of using non-traditional marketing communication tools and different types of word of mouth in industrial activities, suggested criteria for determining ATL-, BTL- and TTL-communications, as well as generalized classification of marketing communication tools by types. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views

1

2

1

1

1

361393092

-215968348

1119518002

439911

140075

1

1

1

931551914

-2067390302

2

59607232

1

-459209608

-1385215569

1524913879

1

37808175

2

1

1

-384295813

159435

-384295812

-2105983257
Downloads

2

1

1

1

-384295830

1119518003

1

1

1524913898

-215968342

1

1

1

1

1

144763

57023

13964390

1524913880

355108846

37808176

1

1

1

1

-1245139526

-1150823144

-1245139525

-1245139538
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Timokhina_klasifikatsiya.pdf | 328.53 kB | Adobe PDF | -910076910 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.