Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток малого бізнесу за рахунок використання інноваційних інструментів комунікаційної політики |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Гайтина, Наталія Миколаївна Гайтына, Наталия Николаевна Gaytina, Nataliia Mykolaivna |
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації малобюджетні комунікації партизанський маркетинг інноваційні інструменти комунікаційної політики малий бізнес маркетинговые коммуникации малобюджетные коммуникации партизанский маркетинг инновационные инструменты коммуникационной политики малый бизнес marketing communications low-cost communication guerrilla marketing innovative tools of communication policy small business |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077 |
Publisher | Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко, Н.С. Розвиток малого бізнесу за рахунок використання інноваційних інструментів комунікаційної політики [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Н.М. Гайтина // Ефективна економіка. – 2014. – №8. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3232 |
Abstract |
На основі порівняльного аналізу та структуризації в роботі уточнено сутність і зміст категорії «малобюджетний маркетинг», розглянуто передумови його впровадження на малих підприємствах. Досліджено та систематизовано інноваційні технології та інструменти малобюджетних комунікацій. Зокрема, показано їх переваги як для малих підприємств, так і для середнього та великого бізнесу, досліджено тенденції застосування новітніх інструментів маркетингових комунікацій, наведено приклади найефективніших з них, а також розглянуто рекомендації щодо використання тих чи інших новітніх інструментів малобюджетного просування. Запропонована авторська методика вибору конкретних малобюджетних інструментів комунікаційної політики саме для малих підприємств. В основу методики покладено характеристики, які притаманні кожному підприємству і на які необхідно звертати увагу при виборі будь-яких інструментів маркетингових комунікацій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077 На основе сравнительного анализа и структуризации в работе уточнено сущность и содержание категории «малобюджетный маркетинг», рассмотрены предпосылки его внедрения на малых предприятиях. Исследованы и систематизированы инновационные технологии и инструменты малобюджетных коммуникаций. В частности, показано их преимущества как для малых предприятий, так и для среднего и крупного бизнеса, исследованы тенденции применения новейших инструментов маркетинговых коммуникаций, приведены примеры наиболее эффективных из них, а также рассмотрены рекомендации по использованию тех или иных новейших инструментов малобюджетного продвижения. Предложена авторская методика выбора конкретных малобюджетных инструментов коммуникационной политики именно для малых предприятий. В основу методики положены характеристики, которые присущи каждому предприятию и на которые необходимо обращать внимание при выборе любых инструментов маркетинговых коммуникаций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077 Based on comparative analysis and structuring the essence and content of the category of "low-budget marketing" is clarified, preconditions of its implementation in small businesses are considered. Investigated and systematized innovative technologies and low-cost communications tools. In particular, it is shown their preference for small enterprises and for medium and large businesses, examined trends in the use of the latest tools of marketing communications, exampled of the most effective of them, and considered recommendations for the use of certain low-budget promotion of advanced tools. Offered the author 's method of selection of specific low-cost method of communication policy instruments specifically for small businesses. This method based on characteristics that are unique to each company and for that you need to look for when choosing any marketing communication tools. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
16
Finland
159807848
France
2
Germany
78136
India
40547
Ireland
1433031261
Lithuania
1
Netherlands
40545
Portugal
126354
Russia
40531
Spain
1
Turkey
1
Ukraine
108018
United Kingdom
24346
United States
970790467
Unknown Country
123700
Downloads
Canada
1
China
36786
Finland
159807847
France
7
Germany
-1107927467
Ireland
1
Lithuania
1
Portugal
1
Romania
1
Russia
2
Spain
1
Ukraine
122914
United Kingdom
1
United States
970790468
Unknown Country
10152
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Gaytyna_stat_EE2014.pdf | 504.35 kB | Adobe PDF | 22840716 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.