Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37112
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз віртуалізації в контексті управління інноваційними процесами |
Authors |
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Петренко, С.О. |
ORCID | |
Keywords |
інноваційні процеси инновационные процессы innovation processes віртуалізація виртуализация virtualization управління управление management |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37112 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Омельяненко, В.А. Аналіз віртуалізації в контексті управління інноваційними процесами [Текст] / В.А. Омельяненко, С.О. Петренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 92-93. |
Abstract |
Інновації призводять до великих технологічним зрушень і впливають на величезну кількість учасників економічних процесів. І однією з технологій, яка продовжує змінювати бізнес-ландшафт протягом останніх 15 років, є віртуалізація. Вона впевнено пройшла через основні етапи свого життєвого циклу, перекочувавши з стадії ранніх експериментів в окремих додатках в статус зрілої сучасної технології |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
2312
Germany
11560
Ireland
131160
Japan
1
Lithuania
1
Poland
9
Ukraine
1739858
United Kingdom
873397
United States
37725103
Unknown Country
1739857
Downloads
Belarus
1
China
3
Germany
2
Japan
1
Lithuania
1
Poland
6
Ukraine
6238010
United Kingdom
1
United States
28728790
Unknown Country
42223259
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Omelianenko3.pdf | 226.74 kB | Adobe PDF | 77190074 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.