Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37262
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Клієнтоорієнтовний спосіб ведення бізнесу як інноваційний шлях розвитку підприємництва
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords інновації
инновации
innovation
розвиток підприємництва
развитие предпринимательства
business development
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37262
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Голишева, Є. О. Клієнтоорієнтовний спосіб ведення бізнесу як інноваційний шлях розвитку підприємництва [Текст] / Є. О. Голишева // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 56-57.
Abstract Оскільки маркетинг відносин включає індивідуальний підхід до кожного клієнта, то існує думка, що така концепція підходить лише для промислових підприємств, які мають обмежену кількість споживачів та партнерів. Але із появою новітніх комп’ютерних та інформаційних технологій запровадження індивідуального підходу стало можливим і для підприємств масового виробництва та сфери послуг (це успішно демонструють компанії мобільного зв’язку та банківські установи).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3302930
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
44852
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1340
Poland Poland
4
Ukraine Ukraine
591765
United Kingdom United Kingdom
298560
United States United States
30761972
Unknown Country Unknown Country
591764

Downloads

China China
4
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
591766
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21099526
Unknown Country Unknown Country
30

Files

File Size Format Downloads
Holysheva_business development.pdf 192.39 kB Adobe PDF 21691333

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.