Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37269
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища |
Authors |
Базь, М.О.
Липницька, О.А. |
ORCID | |
Keywords |
маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment маркетингове дослідження маркетинговое исследование marketing research маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communication |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37269 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Базь, М.О. Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища [Текст] / М.О. Базь, О.А. Липницька // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 14-16. |
Abstract |
Останні 5-7 років можна все більше спостерігати, що такі елементи маркетингових комунікацій як радіо- та телевізійна реклама, холодні дзвінки, масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати по електронній пошті є вже не такими ефективними як були раніш. Це можна пояснити таким явищем як споживчий опір. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

4

123726

1

1

1

967

1

1

226526181

6374145

686077401

18871116
Downloads

3

1

4267390

1

1

3

49561848

1

434181247

18
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Baz_marketing communication.pdf | 202.58 kB | Adobe PDF | 488010513 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.