Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37272
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингових досліджень споживачів освітніх послуг
Authors Голубьонкова, О.О.
ORCID
Keywords маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
освітні послуги
образовательные услуги
educational services
ринок праці
рынок труда
labor market
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37272
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Голубьонкова, О.О. Особливості маркетингових досліджень споживачів освітніх послуг [Текст] / О.О. Голубьонкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 41-42.
Abstract Для ефективної діяльності будь-яке підприємство має проводити маркетингові дослідження. Якісно проведене маркетингове дослідження дозволяє знизити рівень невизначеності майбутнього, більш чітко визначити цільовий сегмент і розробити ефективний стратегічний план. Вважається, що якісне маркетингове дослідження – це вірно обраний метод із застосуванням доцільних методик за умов професійної інтерпретації отриманих результатів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
3
Germany Germany
3
Ireland Ireland
15771
Japan Japan
8717222
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1098745
United Kingdom United Kingdom
550227
United States United States
28915163
Unknown Country Unknown Country
1098744

Downloads

China China
179735
Germany Germany
2562
India India
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3190227
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
17434444
Unknown Country Unknown Country
24

Files

File Size Format Downloads
Holubenkova_labor market.pdf 187.34 kB Adobe PDF 20806996

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.