Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37273
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості маркетингу екологізації агропродуктової системи |
Authors |
Білоткач, І.А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing органічна продукція органическая продукция organic products сільське господарство сельское хозяйство agriculture |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37273 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус" |
License | |
Citation | Білоткач, І.А. Особливості маркетингу екологізації агропродуктової системи [Текст] / І.А. Білоткач // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 22-24. |
Abstract |
Сучасний етап розвитку ринкових відносин в Україні ставить вимоги для підприємств усіх галузей, включаючи і традиційне сільське господарство, звертатися до нових сучасних методів виробництва сільськогосподарської продукції, враховуючі ту користь, яку продукція сільськогосподарського виробництва повинна нести споживачам. Одним із таких напрямків розвитку аграрної сфери є створення й реалізація проектів природного агровиробництва. При цьому слід зазначити, що навіть ідеально налагоджений проект – це не гарантія майбутнього комерційного успіху підприємства, якщо немає чіткого механізму його реалізації. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
20166
France
1
Germany
5295
Indonesia
1
Ireland
109586
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
3298906
United Kingdom
1055525
United States
41049462
Unknown Country
3298905
Downloads
China
1
France
637349
Germany
637349
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
9895905
United Kingdom
1
United States
33261072
Unknown Country
26
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilotkach_agriculture.pdf | 185.57 kB | Adobe PDF | 44431707 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.