Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37275
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інженерне та маркетингове забезпечення розробки науково-технічних нововведень |
Authors |
Герасимчук, В.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
товар goods конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness маркетинг marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37275 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус" |
License | |
Citation | Герасимчук, В.Г. Інженерне та маркетингове забезпечення розробки науково-технічних нововведень [Текст] / В.Г. Герасимчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 35-36. |
Abstract |
Успіх компанії безпосередньо залежить від того, наскільки вдало вона розробляє та впроваджує на ринку нові товари. Основними етапами процесу розробки нового товару маркетологи вважають наступні: генерування ідей, відбір ідей стосовно товару-новинки, розробка та тестування концепції нового товару, формулювання стратегії маркетингу (маркетинг-мікс: товар, ціна, місце, просування), проведення економічного аналізу, створення зразків товару, пробний маркетинг (продаж), комерціалізація, моніторинг ринку та управління товарним виробництвом. При розгляді кожного з етапів життєвого циклу товару (ЖЦТ) від генерування ідей й до утилізації використаного продукту важливо визначити їх виконавців. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
France
2
Germany
1228186
Ireland
286657
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
2392
Singapore
83424012
Sweden
14352
Ukraine
14891279
United Kingdom
7450423
United States
777790954
Unknown Country
14891278
Downloads
China
3
EU
1
Germany
655602369
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
44659436
United Kingdom
1
United States
655602368
Unknown Country
21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Herasymchuk_marketing.pdf | 186.68 kB | Adobe PDF | 1355864201 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.