Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37295
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі |
Other Titles |
Peculiarities of point-of-sale advertising in the retail sphere Особенности рекламы на месте продаж в сфере розничной торговли |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Гайтина, Н.М. Кириченко, Т.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
торгові мережі види роздрібної торгівлі реклама на місці продажу реклама в роздрібних магазинах реклама в торговельних мережах реклама на базарі торговые сети виды распределения товара реклама на месте продаж реклама в розничных магазинах реклама в торговых сетях реклама на базаре trade chain types of goods distribution point-of-sale advertising retail stores advertising trade networks advertising market advertising |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37295 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Тєлєтов, О.С. Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі [Текст] / О.С. Тєлєтов, Н.М. Гайтина, Т.В. Кириченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 29-47 |
Abstract |
У статті охарактеризовано три види роздрібної торгівлі (місцевий ринок, або базар,
національна торговельна мережа та роздрібний магазин), виділено та запропоновано
класифікацію рекламних засобів, що використовуються на базарі, в роздрібних магазинах та
національних мережах. Обґрунтовано необхідність розмежування рекламних засобів
товаровиробників, які покликані стимулювати до продажу конкретного товару чи торгової
марки, від рекламних засобів самих торговців, які покликані стимулювати споживачів до купівлі
в конкретній торговій точці. Проаналізовано основні рекламні засоби, які в них застосовуються,
та розраховано найважливіші показники ефективності рекламної діяльності. В статье охарактеризованы три вида розничной торговли (местный рынок (базар), национальная торговая сеть и розничный магазин), выделена и предложена классификация рекламных средств, которые используются на базаре, в розничных магазинах и национальных сетях. Обоснована необходимость разграничения рекламных средств товаропроизводителей, которые призваны стимулировать к продажам конкретного товара или торговой марки, от рекламних средств самих торговцев, которые признаны стимулировать потребителей к покупке в конкретной торговой точке. Проанализированы основные рекламные средства, которые в них используются и рассчитаны важнейшие показатели эффективности рекламной деятельности. The aim of the article is to analyze three types of retail (local market (bazaar), national retail chain and retail store); to classify the selected advertising media which is used in the market, in retail stores and national networks. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
11
Finland
1
France
2
Germany
5
Hungary
219101796
Ireland
1999294
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
3341
Sweden
1
Ukraine
40810656
United Kingdom
20412006
United States
1511652866
Unknown Country
40810652
Downloads
A1
1
China
3
Czechia
40810654
Egypt
1
France
219101828
Germany
219101830
Hungary
1
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
1
Romania
3
Russia
219101794
Singapore
1
Ukraine
542239560
United Kingdom
219101824
United States
1511652867
Unknown Country
1834790635
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tyelyetov_Haytyna_Kyrychenko.pdf | 626.35 kB | Adobe PDF | 510933709 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.