Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37301
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Application of the relationship marketing model in tourist firms |
Other Titles |
Застосування моделі маркетингу відносин у туристичних компаніях Использование модели маркетинга отношений в туристических компаниях |
Authors |
Sowier-Kasprzyk, I.
|
ORCID | |
Keywords |
relationship marketing tourist firm tourist services loyalty programm segmentation маркетинг відносин туристична фірма туристичні послуги програма лояльності сегментація маркетинг отношений туристическая фирма туристические услуги программа лояльности сегментация |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37301 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Sowier-Kasprzyk, I. Application of the relationship marketing model in tourist firms [Текст] / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 48-54. |
Abstract |
У статті досліджуються особливості застосування маркетингу відносин у туристичних
компаніях. Автором проаналізовано теоретичні основи маркетингу відносин. Виокремлено
особливості цього виду маркетингу порівняно з іншими формами взаємодії з клієнтами.
Досліджено сутність програм лояльності у сфері туристичних послуг. В статье исследуются особенности использования маркетинга услуг в туристических компаниях. Автором проанализированы теоретические основы маркетинга услуг. Выделеные особенности этого вида маркетинга в сравнении с другами формами взаимодействия с клиентами. Исследована сущность программ лояльности в сфере туристических услуг. The following paper presents the model of the relationship marketing in tourist services. In the first part the theoretical basis knowledge (the elements and results) about relationship marketing have been presented. Apart from that the theory of strategic learning of that form of marketing and the essence of the loyalty programmes have been showed |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

8826

1

516511645

-1547989979

1

747235

516511646

1

1

1

62558754

31302912

1191830047

1605691566

85314
Downloads

36

1

4771573

5

1

44

458932

1

1

1

62558755

1

-1547989978

834125160

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sowier-Kasprzyk.pdf | 333.32 kB | Adobe PDF | -646075466 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.