Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37304
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове управління лояльністю споживачів
Other Titles Маркетинговое управление лояльностью потребителей
Marketing management of customers loyalty
Authors Іваннікова, М.М.
ORCID
Keywords маркетингове управління
маркетинговое управление
marketing management
конкурентні переваги
конкурентные преимущества
competitive advantages
лояльність споживачів
лояльность потребителей
customers’ loyalty
програми лояльності
программы лояльности
loyalty programs
методи оцінки ефективності програми лояльності
методы оценки эффективности программы лояльности
estimation methods of loyalty programs efficiency
матриця ключових умов лояльності
матрица ключевых условий лояльности
matrix of loyalty conditions
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37304
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Іваннікова, М.М. Маркетингове управління лояльністю споживачів [Текст] / М.М. Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 62-72.
Abstract У статті розглядаються теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та запровадження програми лояльності споживачів до продукції підприємств легкої промисловості. Проведені моніторингові дослідження підприємств Полтавського регіону, що спеціалізуються на виробництві трикотажних виробів, дозволили визначити за допомогою запропонованої матриці ключових умов лояльності споживачів стратегічні засади для коригування програм лояльності.
В статье рассматриваются теоретико-методологические принципы и практические рекомендации относительно разработки и внедрения программы лояльности потребителей к продукции предприятий легкой промышленности. Проведены мониторинговые исследования предприятий Полтавского региона, которые специализируются на производстве трикотажных изделий, позволили определить с помощью предложенной матрицы ключевых условий лояльности потребителей стратегические принципы для коррекции программ лояльности.
The aim of the article is consideration of theoretical and methodical principles of development and practical application of customers’ loyalty programs which help to define the program choice criteria for a business.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
39858824
France France
13444752
Germany Germany
4
Ireland Ireland
108922
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3679
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1619335
United Kingdom United Kingdom
813347
United States United States
137185851
Unknown Country Unknown Country
1619334

Downloads

Canada Canada
1
China China
3
EU EU
3
France France
23
Germany Germany
13444765
Kazakhstan Kazakhstan
13444762
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
54
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
13444757
United Kingdom United Kingdom
7359
United States United States
13444753
Unknown Country Unknown Country
116

Files

File Size Format Downloads
Ivannikova.pdf 402.36 kB Adobe PDF 53786603

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.