Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37304
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингове управління лояльністю споживачів |
Other Titles |
Маркетинговое управление лояльностью потребителей Marketing management of customers loyalty |
Authors |
Іваннікова, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингове управління маркетинговое управление marketing management конкурентні переваги конкурентные преимущества competitive advantages лояльність споживачів лояльность потребителей customers’ loyalty програми лояльності программы лояльности loyalty programs методи оцінки ефективності програми лояльності методы оценки эффективности программы лояльности estimation methods of loyalty programs efficiency матриця ключових умов лояльності матрица ключевых условий лояльности matrix of loyalty conditions |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37304 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Іваннікова, М.М. Маркетингове управління лояльністю споживачів [Текст] / М.М. Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 62-72. |
Abstract |
У статті розглядаються теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та запровадження програми лояльності споживачів до продукції підприємств легкої
промисловості. Проведені моніторингові дослідження підприємств Полтавського регіону, що спеціалізуються на виробництві трикотажних виробів, дозволили визначити за допомогою запропонованої матриці ключових умов лояльності споживачів стратегічні засади для
коригування програм лояльності. В статье рассматриваются теоретико-методологические принципы и практические рекомендации относительно разработки и внедрения программы лояльности потребителей к продукции предприятий легкой промышленности. Проведены мониторинговые исследования предприятий Полтавского региона, которые специализируются на производстве трикотажных изделий, позволили определить с помощью предложенной матрицы ключевых условий лояльности потребителей стратегические принципы для коррекции программ лояльности. The aim of the article is consideration of theoretical and methodical principles of development and practical application of customers’ loyalty programs which help to define the program choice criteria for a business. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
39858824
France
13444752
Germany
4
Ireland
108922
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
3679
Romania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
1619335
United Kingdom
813347
United States
137185851
Unknown Country
1619334
Downloads
Canada
1
China
3
EU
3
France
23
Germany
13444765
Kazakhstan
13444762
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
1
Portugal
1
Romania
1
Russia
54
Serbia
1
Singapore
1
Ukraine
13444757
United Kingdom
7359
United States
13444753
Unknown Country
116
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ivannikova.pdf | 402.36 kB | Adobe PDF | 53786603 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.