Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation |
Other Titles |
Механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій промислового підприємства Механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия |
Authors |
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
|
ORCID | |
Keywords |
synthesized marketing communications synthesized effect principles functions mechanism industrial enterprise синтезовані маркетингові комунікації синтезований ефект функції механізм промислове підприємство принципи синтезированные маркетинговые коммуникации синтезированный эффект принципы функции механизм промышленное предприятие |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Tymokhina, Y. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation [Текст] / Y. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79. |
Abstract |
У статті проаналізовано законодавство, що регламентує синтезовані маркетингові
комунікації, узагальнено принципи та функції синтезованого ефекту маркетингових комунікацій,
запропоновано механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій та
обґрунтовано доцільність його використання. В статье проанализировано законодательство, регламентирующее синтезированные маркетинговые коммуникации, обобщены принципы и функции синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций, предложен механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций и обоснована целесообразность его использования. The author analyzes the laws regulating synthesized marketing communications, generalizes principles and functions of marketing communications synthesized effect, suggestes the mechanism formation of marketing communications synthesized effect of industrial enterprises and substantiates practicability of its use. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

2043420812

1

-90546106

1

1

3923495

1

1

5780

2

1

1

1

212406048

110126519

-1893672560

983930514

98232
Downloads

752227280

1

-90546109

3230091

1

1

1

1176181647

1

-1893672559

598168282

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tymokhina.pdf | 347.76 kB | Adobe PDF | 545588638 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.