Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37321
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Системний підхід до інтернет-маркетингових комунікацій
Authors Дубовик, Т.В.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37321
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Дубовик, Т. В. Системний підхід до інтернет-маркетингових комунікацій [Текст] / Т. В. Дубовик // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 81-82.
Abstract Розвиток інтернет-маркетингових комунікацій у сучасному світі, накопичені знання і досвід застосування інтернет-маркетингових комунікацій на різних типах підприємств торгівлі вийшли на той рівень, коли стало можливим і необхідним інтегрувати знання і представити єдиною системною моделлю.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
11217
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
110212
United Kingdom United Kingdom
55755
United States United States
326495
Unknown Country Unknown Country
110211

Downloads

Austria Austria
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
326495
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
326495
United Kingdom United Kingdom
1298
United States United States
613899
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Dubovyk_Internet Marketing.pdf 175.16 kB Adobe PDF 1268215

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.