Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37333
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві |
Other Titles |
Концептуальная модель автоматизированной информационной системы маркетинга на предприятии Conceptual model of an automated information system of marketing at the enterprise |
Authors |
Райко, Д.В.
Лебедєва, Л.Е. |
ORCID | |
Keywords |
концептуальна модель інформаційна система автоматизована інформаційна технологія маркетингова інформаційна система маркетингові дослідження концептуальная модель информационная система автоматизированная информационная технология маркетинговая информационная система маркетинговые исследования conceptual model information system automated information technology marketing information system marketing research |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37333 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Райко, Д.В. Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві [Текст] / Д.В. Райко, Л.Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 142-153. |
Abstract |
Ціллю статті є створення концептуальної моделі автоматизованої інформаційної системи
маркетингу. Головна перевага цієї моделі – це забезпечення безперервного зв'язку підприємства з
партнерами, споживачами та можливість оперативного реагування на ринкові зміни, а це в
свою чергу сприяє підвищенню конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках.
Результати цієї моделі апробовані на декількох промислових підприємствах України, що
підтверджує її практичну значущість. Целью данной статьи является создание концептуальной модели автоматизированной информационной системы маркетинга, имеет определенное теоретическое и прикладное значение. Главное преимущество данной модели – обеспечение непрерывной связи предприятия с партнерами, потребителями и возможность оперативного реагирования на рыночные изменения, а это в свою очередь способствует повышению конкурентоспособности на внутреннем и внешнем рынках. Результаты данной модели апробированы на нескольких промышленных предприятиях Украины, что подтверждает ее практическую значимость. The purpose of this paper is to create a conceptual model of an automated information system of marketing that has a certain theoretical and practical value. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
2840
France
5
Germany
3
Ireland
198776
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
5680
Russia
3
Ukraine
2259076
United Kingdom
761024
United States
38935008
Unknown Country
44421496
Downloads
China
38935007
France
2
Germany
11502570
India
1
Ireland
1
Italy
2
Lithuania
1
Russia
4
Ukraine
16989060
United Kingdom
1
United States
38935009
Unknown Country
101
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rayko_Lebedєva.pdf | 327.82 kB | Adobe PDF | 106361759 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.