Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37341
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Якість медичних послуг: оцінка споживачами
Authors Должанський, І.З.
Аль Каравані, Б.Т.
ORCID
Keywords якість медичних послуг
качество медицинских услуг
quality of health services
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37341
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Должанський, Каравані Б.Т. Якість медичних послуг: оцінка споживачами [Текст] / І. 3. Должанський, К. Б. Аль // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 72-73.
Abstract На сьогоднішній день перед Україною гостро стоять проблеми охорони здоров’я. Від того наскільки здоровим є населення країни залежить не тільки життя окремої людини, а й життєдіяльність держави в цілому. При цьому завданням медичного обслуговування виступає належний контроль над здоров’ям населення та докладання необхідних зусиль для лікування і профілактики захворювань шляхом надання якісних та доступних медичних послуг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
3
Ireland Ireland
46264
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1524364
Ukraine Ukraine
519862
United Kingdom United Kingdom
261403
United States United States
5920493
Unknown Country Unknown Country
519861

Downloads

China China
2
Denmark Denmark
1
Germany Germany
92527
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1524363
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5920492
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Dolzhanskyi_quality of health services.pdf 253.38 kB Adobe PDF 7537398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.