Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37349
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Засади динамічного таргетування |
Authors |
Зозульов, О.В.
Царьова, Т.О. |
ORCID | |
Keywords |
таргетування таргетирование targeting |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37349 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Зозульов, О. В. Засади динамічного таргетування [Текст] / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 92-93. |
Abstract |
Підприємство, яке бажає діяти на ринку ефективно, перш за все має визначитись із STP-стратегією. STP-маркетинг об’єднує поняття сегментації (segmentation), вибору цільового ринку (targeting) та позиціонування (positioning), і включає в себе дії з вибору змінних сегментування, формування профілів сегментів, оцінки та вибору цільових сегментів, розробки стратегії позиціонування. Даний алгоритм визначення цільової аудиторії (Target Audience) та засобів роботи із нею є базовим рішенням, що лежить в основі всього стратегічного маркетингового планування, і також є головним джерелом конкурентоспроможності підприємства. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

4

4960

1

1

284037

50973

26097

284035

50972
Downloads

8

1

151020

1

1

1

1

1

151022

1

284036

20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zozulov_targeting.pdf | 192.52 kB | Adobe PDF | 586113 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.