Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37349
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Засади динамічного таргетування
Authors Зозульов, О.В.
Царьова, Т.О.
ORCID
Keywords таргетування
таргетирование
targeting
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37349
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Зозульов, О. В. Засади динамічного таргетування [Текст] / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 92-93.
Abstract Підприємство, яке бажає діяти на ринку ефективно, перш за все має визначитись із STP-стратегією. STP-маркетинг об’єднує поняття сегментації (segmentation), вибору цільового ринку (targeting) та позиціонування (positioning), і включає в себе дії з вибору змінних сегментування, формування профілів сегментів, оцінки та вибору цільових сегментів, розробки стратегії позиціонування. Даний алгоритм визначення цільової аудиторії (Target Audience) та засобів роботи із нею є базовим рішенням, що лежить в основі всього стратегічного маркетингового планування, і також є головним джерелом конкурентоспроможності підприємства.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
4
Ireland Ireland
4960
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
284037
Ukraine Ukraine
50973
United Kingdom United Kingdom
26097
United States United States
284035
Unknown Country Unknown Country
50972

Downloads

China China
8
France France
1
Germany Germany
151020
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
151022
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
284036
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Zozulov_targeting.pdf 192.52 kB Adobe PDF 586113

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.