Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37360
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток системи освіти як напрям сталого інноваційного зростання |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
розвиток освіти развитие образования development of education стійкий розвиток устойчивое развитие sustainable development |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37360 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | |
Citation | Ілляшенко, С. М. Розвиток системи освіти як напрям сталого інноваційного зростання [Текст] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 109-110. |
Abstract |
Перехід від індустріальної економіки до економіки знань (постіндустріальної чи інформаційної економіки) не приводить до автоматичного розв’язання протиріч між економічним зростанням і збереженням навколишнього природного середовища, а лише змінює одні види екодеструктивного впливу на інші, що актуалізує проблему пошуку шляхів економічного зростання на основі інформації і знань, але у руслі концепції стійкого (сталого) розвитку. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
Germany
4
Ireland
313467
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2432
Poland
11
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
2768931
United Kingdom
1225913
United States
43704078
Unknown Country
2768930
Downloads
China
2
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
6
Ukraine
2768932
United Kingdom
1
United States
36624384
Unknown Country
17
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko S._sustainable development.pdf | 177.89 kB | Adobe PDF | 39393346 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.