Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3738
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Філософсько-теологічний дискурс на тему свободи волі |
Authors |
Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych
Аврамішина, К. |
ORCID | |
Keywords |
філософсько-теологічний дискус свобода волі философско-теологический дискус свобода воли philosophical and theological discussions freewill |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3738 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Кобяков, О.М. Філософсько-теологічний дискурс на тему свободи волі [Текст] / О.М. Кобяков, К. Аврамішина // Філософія мови: текст, образ, реальність : Матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції / Відп. за вип.: В.М. Вандишев, С.О. Швачко. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 124-126. |
Abstract |
Проблему людської свободи можна вважати центральною проблемою будь-якої морально-соціальної доктрини. Ця проблема відображує складність взаємовідносин особистості і суспільства в соціальній філософії та етиці, людини і всієї сфери буття в онтології та гносеології, людини і Бога в релігійній філософії та теології.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3738 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
11
Czechia
1
Denmark
1
France
4
Germany
483
India
2
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
74583
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
4
Russia
19
Singapore
3069846
Turkey
2
Ukraine
569935
United Kingdom
294297
United States
24456206
Unknown Country
569934
Downloads
China
6139694
France
1
Germany
484
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
569936
United Kingdom
1
United States
1560564
Unknown Country
142
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kobiakov Oleksandr.pdf | 171.63 kB | Adobe PDF | 8270825 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.