Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37381
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління якістю продукції підприємств легкої промисловості на маркетинговому етапі її забезпечення інноваційними процесами
Authors Комарницький, І.М.
Савіцький, А.В.
ORCID
Keywords якість продукції
качество продукции
product quality
управління якістю
управление качеством
quality management
легка промисловість
легкая промышленность
light industry
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37381
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Комарницький, І.М. Управління якістю продукції підприємств легкої промисловості на маркетинговому етапі її забезпечення інноваційними процесами [Текст] / І.М. Комарницький, А.В. Савіцький // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 138-139.
Abstract На сучасному етапі розвитку досить актуальним постає питання управління якістю продукції на підприємствах легкої промисловості, так як реалії сьогодення свідчать про те, що в умовах розвитку співробітництва України з СОТ, для вітчизняних підприємств, необхідно репрезентувати свою продукцію, як високоякісну, технологічно безпечну, ремонтопридатну та конкурентну. Вітчизняні підприємства легкої промисловості опинилися в умовах, що їхня продукція не може конкурувати на внутрішньому ринку з продукцією іноземних товаровиробників, так як вітчизняні споживачі віддають більше перевагу імпортній продукції, ніж вітчизняній. Що стосується іноземного ринку, вітчизняні підприємства легкої промисловості не спроможні знайти свою нішу на закордонних ринках, так як вітчизняна продукція не є значно конкурентоспроможною, у порівнянні з продукцією підприємств легкої промисловості з інших країн. Тому, на сьогодні, необхідно досить ретельно вивчати смаки та уподобання споживачів, щоб забезпечували її належну якість продукції.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
620306
Ireland Ireland
137929
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1494
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
5645340
United Kingdom United Kingdom
2825657
United States United States
46661349
Unknown Country Unknown Country
5645339

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
1240606
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5645341
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
61537424
Unknown Country Unknown Country
29

Files

File Size Format Downloads
Komarnytskyi_quality management.pdf 184.42 kB Adobe PDF 68423408

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.