Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37381
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління якістю продукції підприємств легкої промисловості на маркетинговому етапі її забезпечення інноваційними процесами |
Authors |
Комарницький, І.М.
Савіцький, А.В. |
ORCID | |
Keywords |
якість продукції качество продукции product quality управління якістю управление качеством quality management легка промисловість легкая промышленность light industry |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37381 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | |
Citation | Комарницький, І.М. Управління якістю продукції підприємств легкої промисловості на маркетинговому етапі її забезпечення інноваційними процесами [Текст] / І.М. Комарницький, А.В. Савіцький // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 138-139. |
Abstract |
На сучасному етапі розвитку досить актуальним постає питання управління якістю продукції на підприємствах легкої промисловості, так як реалії сьогодення свідчать про те, що в умовах розвитку співробітництва України з СОТ, для вітчизняних підприємств, необхідно репрезентувати свою продукцію, як високоякісну, технологічно безпечну, ремонтопридатну та конкурентну. Вітчизняні підприємства легкої промисловості опинилися в умовах, що їхня продукція не може конкурувати на внутрішньому ринку з продукцією іноземних товаровиробників, так як вітчизняні споживачі віддають більше перевагу імпортній продукції, ніж вітчизняній. Що стосується іноземного ринку, вітчизняні підприємства легкої промисловості не спроможні знайти свою нішу на закордонних ринках, так як вітчизняна продукція не є значно конкурентоспроможною, у порівнянні з продукцією підприємств легкої промисловості з інших країн. Тому, на сьогодні, необхідно досить ретельно вивчати смаки та уподобання споживачів, щоб забезпечували її належну якість продукції. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
France
2
Germany
620306
Ireland
137929
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1494
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
5645340
United Kingdom
2825657
United States
46661349
Unknown Country
5645339
Downloads
China
3
Czechia
1
France
1
Germany
1240606
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
5645341
United Kingdom
1
United States
61537424
Unknown Country
29
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Komarnytskyi_quality management.pdf | 184.42 kB | Adobe PDF | 68423408 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.