Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37383
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Організаційно-економічний механізм маркетингового менеджменгу на підприємствах лісового господарства |
Authors |
Кравець, П.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговий менеджмент маркетинговый менеджмент marketing management підприємство предприятие enterprise лісове господарство лесное хозяйство forestry |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37383 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кравець, П.В. Організаційно-економічний механізм маркетингового менеджменгу на підприємствах лісового господарства [Текст] / П.В. Кравець // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 142-143. |
Abstract |
Актуальність дослідження організаційно-економічного механізму маркетингового менеджменту (ОЕМММ), який одночасно об’єднує категоріальний інструментарій планово-адміністративної та ринкової економіки, зумовлена необхідністю формування та удосконалення системи регульованого впливу держави на економічні процеси. Ринкові перетворення в лісовому господарстві мають здійснюватися з урахуванням специфіки галузі, економічний фундамент, якої вибудовувався на теоретико-методологічних засадах господарського, а згодом і організаційно-економічного механізмів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

5

22541

1

1

1

288450

145531

2346997

288449
Downloads

112046

1

1

2346996

1

22542

1

2

857029

1

2346996

27
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kravets_forestry.pdf | 182.74 kB | Adobe PDF | 5685643 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.